Klinkt als een fijne dag die je hebt gehad Mijn buikklachten zullen idd wel met de zwangerschap te maken hebben, mss ook een deel spanningen/zenuwen, het is nog erg onwennig. Je kijkt er naar uit maar als het dan zover is moet het echt eerst doordringen haha
Hey MeMyself, Zal ik voor je doen hoor, geen probleem doe ik het meteen voor jou en Ilse85 hihihi Thanx!! Mijn mannetje vroeg vandaag aan mij hoe het dansje ging, het is het nieuwe nummer van shakira waka, waka, echt zo n leuk vrolijk nummer!! Maar het schijnt dus te helpen en als ilse85 en jij zwanger zijn deze maand, dan val ik echt van mijn stoel, dan moet iemand van deze topic het dansje voor mij doen!! whahaha
Hai Ilse85!! Het was ontzettend druk bij scheveningen! We hebben er 2 uur over gedaan om daarna toe te komen!! Op de A12 alleen maar omleidingen gehad, terwijl wij s' ochtends om kwart voor 10 weggingen! Ik werd er echt chagarijnig van, maar de dag verliep voor de rest erg goed, lekker onder de zon gelegen, veel gelopen, lekker gegeten (bediening was bij sommige restaurants erg slecht, maar goed) en langs het kurhause geweest. Heb zelf nog geshopt! hihihi En wat heb jij allemaal gedaan vandaag (of gisteren)?? Nog leuke dingen gedaan of nog wat leuks op de planning? Ik zie dat je mag testen morgen, wanneer ga je testen?? Ik hoop voor jou dat je roze mag worden deze maand!! Succes!! Liefs,
Vannacht wakker geworden met hele heftige krampen De krampen zijn nu minder heftig maar nog wel aanwezig. Ik dacht echt dat ik ongi ging worden vannacht Maar er is geen bloed of iets dus het zal wel goed zijn, ga vandaag nog wel een extra zwangerschapstest kopen. Just to be sure
Goedemorgen Tara26, Oh meis, dat zal wel de groei van je baarmoeder zijn! Jij bent echt wel zwanger en je zult niet ong. worden. Je lichaam reageert nu anders na 3 weken zwangerschap gaat er heel wat veranderen in je lichaam, zoals je baarmoeder die wordt groter voor je kleine! Dus maakt je niet druk, maar ik heb nog wel test over hihihi
Thnx meis Het is gelukkig koopzondag vandaag dus om 12 uur ga ik ff naar de kruidvat. Het zal allemaal wel goed zijn maar toch nog ff een keer testen, eens kijken hoe donker de lijn nu is 1 dag voor NOD
Geen dank! Voor jou gevoel wil je toch nog een keer testen, kan ik heel goed begrijpen! Je wilt het nog niet geloven denk ik, maar by the way, is het koopzondag?? Volgens mij wordt de testlijn donkerder dan de controle lijn hihihi
Ja het is koopzondag. Vandaag treden er ook wat artiesten op hier, die winnaar van popstars oa, hou er zelf niet zo van maar de sfeer is dan altijd goed in het winkelcentrum
Oh dat is wel leuk zeg en dan nog eens met het lekker weertje erbij!! Geniet ervan zou ik zeggen. Heb je dat ook niet dat je s'ochtend heel vroeg wakker bent? Ik heb dat de laatste tijd heel erg Of ben je vanuit jezeld een vroege vogel?
Haha ik ben geen vroege vogel maar vooral de laatste week ben ik erg vroeg wakker. voel me verder ook niet extreem moe of zo dus dan is het te doen. Maar dat is zeker geen normaal gedrag voor mij
Zo, ben weer terug van het winkelcentrum. Ik heb de kruidvat 2v5 testen gehaald, net eentje gedaan en natuurlijk hartstikke positief Morgen nog de laatste en dan geloof ik het wel haha Ik heb ook een groen speentje en flesje gekocht als cadeautje voor mijn moeder. Ik geef haar dat dan en dan hopen dat ze de hint snapt haha. Dan zeg ik erbij, dan heb je die alvast in huis ma
ik las net wat op het ad.nl!! AD Gezondheid & wetenschap - Vrouwenlichaam gaat kieskeurig om met sperma (493619)
jij bent snel zeg, wat lief dat je het voor je moeder gekocht hebt!! De hint gaat echt wel begrijpen hoor! Ik ga er nu vandoor, we gaan weer lekker onder de zon weer tot vanavond misschien! Liefs,
Ja snel he Dat is het voordeel als je een winkelcentrum om de hoek hebt zitten Ik ben benieuwd hoe mijn moeder gaat reageren
Hahahaha.. Jij bent echt grappig!! Ik heb net een dansje voor jou gedaan.. Als mensen me zagen zouden ze denken: mmm okeeeee hahaha.. Ik hoop dat ik ook de gave heb We shall see! Leuk nr is dat ja!! Beter als dat andere nr van dr.. weet ff de naam niet..
Wat leuk om het zo te vertellen Ik wil het ook op een speciale manier vertellen, mocht het eindelijk zover zijn, maar ik weet nog niet hoe. Weten je ouders wel dat jullie ermee bezig zijn? Wanneer ga je het vertellen?
Nee mijn ouders hebben echt geen idee. Ik denk dat ik het Dinsdag ga vertellen, morgen is mijn NOD officieel en ik wil toch wel eerst zeker weten dat ik morgen niet ga bloeden of zo...