Jouw tijd komt echt wel vuurtorentje84, ik duim heel hard voor jou op roze de komende ronde..... Ik strooi wat HCG voor je uit hoor meis hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg...
zolang ik geen bruinverleis heb en niet ongesteld ben, is dat wel de bedoeling... maar voel dus echt helemaal niets!
ik zit lekker buiten, alleen het licht gaat langzaam uit! ga zo ook ff douchen en dan me bed opzoeken en proberen te slapen... moet echt ffrustig aan doen, krijg zo echt een klap als ik ongi word... liefs
Lekker zeg, buiten zitten, Ik zou gewoon zeggen niet druk maken (ik kan makkelijk praten) En het komt wel goed, hier krijg je van mij HCG, HCG,HCG,HCG,HCG, HCG, HCG,HCG,HCG,HCG, HCG, HCG,HCG,HCG,HCG, HCG, HCG,HCG,HCG,HCG
thanks maar...alleen heb zo'n gevoel ongi te worden, maar hoop zooo van niet! Slaap lekker, tot snel!
goedemorgen voor de dames die moeten werken; werkse en geniet van de dag meiden en van het zonnetje! liefs mij oja kon het niet laten een testje te doen negatief
Goedemorgen Ilse85! Wat balen voor je zeg, ik weet hoe je je voelt Maar geen bloed is moed! Misschien heb je toch nog te vroeg getest, ik hoop het echt voor je meis!! Duim voor je! Liefs,