He dames, Wat hebben jullie veel gekletst vanavond. Wij zijn even bij mijn schoonouders geweest. M'n schatje is nu even de tuin aan het sproeien. Ik heb vandaag flink gepoetst. Nu hoef ik het hele weekend niets meer te doen! Jippie!!! Vuurtorentje, Ik snap je gevoel wel hoor. Dat had ik ook. En het stomme is dat sinds we bezig zijn ook ineens overal baby en kinderwagens opduiken. En zwangere vrouwen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je ook graag wil en dat het geen afgunst is bij andere, maar je bent er gewoon aan toe. En dit wordt jou maand, samen met Ilse!!! Ik voel het!!! Ilse: Lekker hoor op vakantie. Maar je laat ons idd wel lang alleen! hihihihi. Ik ga dit jaar speciaal voor jullie maar vijf dagen!!! AHUM lol hahahaha hihihihi!!! Wij gaan ook naar het zuiden, namelijk belgie! hihihihihi Lief dat je van je oma een badpak hebt gekregen. Heb je ook nog een extra paar teenslippers gekocht?? Is fijn hoor op vakantie. Nou ik ga nog even lang bij de maart 2011 mama's Liefs Sjoelke
heej ja lief he nee heb crocs slippers gehaald voor bij het water... en dan teenslippers als we gaan... en neem denk ik 1 paar witte schoenen mee... liefs
Ik snap zooo wat je bedoeld.. Ik denk dat iedere vrouw dat heeft die ermee bezig is hoor.. De wens is zo groot.. en als je iets wil, wil je het NU!! Hahaha. Zijn jullie naar de Japanner geweest? mmmm dat vind ik zoo lekker. Moeten wij ook snel maar weer een keer doen. Shoppen voor de kleine doe ik nog niet.. op de één of ander manier voelt het pas goed om dat na de onzekere 3 maanden te doen. @ Ilse.. Ik heb mn maansteen gelijk afgedaan, zodra ik wist dat ik zwanger was.. Heb sinds vandaag de Robijn-steen om (tegen miskraam)
heel goed... de maansteen kan tot 4wk... De mijne is helaas stuk...sem trok aan mijn ketting, die stuk maansteen viel op de grond ook gelijk stuk Fijn weekend nog!
Goedemorgen MeMyself, Het is momenteel echt heel erg haha, ik heb van die periodes Wij zijn naar de japanner geweest en het was lekker!! Ik kan welke dag wel vis enzo eten Ik snap dat je nog geen spullen wilt halen, je wilt echt zekerheid na 3 maanden voor jezelf heb je dat, maar het is wel leuk! Ik heb zelf 3 jaar geleden een box met allemaal babykleertjes verzamelt haha. Zat er gisteren met mijn mannetje in kijken en dan denk tja hier do je het toch voor! En heb je al veel zwangerschapsymtonen?? Ik las in je bovenstaand berichtje dat je een robijn steentje hebt gekocht. Ik had deze week een rookkwarts(staat voor vruchtbaarheid, kalmeert) gekocht, omdat ze namelijk geen maansteen hadden Ik heb hem omgedaan en voor mij gevoel werkte het niet, je moet het wel even omdoen natuurlijk, maar ik voelde mij zo down, had het vrijdag afgedaan en het was weer goed. Terwijl de eerste dag dat ik hem kocht had ik erg last van mijn linkerpols toen ik hem om had de ketting werd het erger en in 1 keer was de pijn weg, terwijl ik het de hele dag door had. Ik wil dus die maansteen echt proberen, ik heb er namelijk vertrouwen in! Liefs,
He dames, Al een leuk weekend gehad?? Ik niet zo bijzonder. We zijn gisteren weg geweest met mijn lieverd z'n werk. Eten was wel lekker, maar het was een lange zit. Bij mij alleen zere tepels. Verder niet zoveel symptomen. Vind ik eigenlijk wel een beetje eng. Vandaag 6 weken. Nog 34 te gaan!! Ook ik durf nog niet al te veel voor de beeb te halen. Dat komt wel. Fijne dag dames!! Liefs Sjoelke
Hoi meiden, Kunnen jullie mijn temperatuur kaartje bekijken en graag een mening over geven? http://www.mijnkalender.net/banners/t1420059582.png[/url] Liefs Vuurtorentje84
Hahaha.. die van mij viel ook gelijk stuk Toen dacht ik nog: Zou het expres kopot zijn gevallen, omdat het zijn werk heeft gedaan?
Ik heb gelezen dat je zelf de steen in de winkel moet uitzoeken waar je een goed gevoel over hebt. Ze had heb bakje met de maanstenen allemaal op de toonbank voor me gelegd en ik werd gelijk naar 1 steen toe getrokken.. Terwijl ik andere stenen zag die mooier en groter waren.. Ik heb die ene steen toen maar gekocht, omdat ik dat gelezen had. Ik heb het met een touwtje aan mijn bh gehangen, zodat het tegen de huid wordt gedragen. Voordat ik het droeg heb ik het 10 min. in water gelegd en daarna een nacht bij het raam gehangen toen er volle maan was haha.. Wat een ritueel he Symptomen: Grotere borsten, grotere tepelhof, vroeg wakker ( vaak om 03:00 uur om te plassen en daarna tussen 06:00 uur en 06:30 uur), In het begin erg moe, maar nu valt het wel weer mee (of ik ben het nu gewent)
De Labradoriet Webshop hier kan je ook stenen bestellen... waaronder maansteen hangers. heb een tijd geleden zelf een armbandje gemaakt met stenen kraaltjes. * edit zie dat ze helaas geen hangers meer hebben... alleen in zilver verwerkt... ehmm op Dodokado.nl zou je ook kunnen kijken!
Heej ja anders had ik hem nu wel in een webshop gekocht, maar ga woensag op vakantie, dus durf die gok niet te wagen... daarom liever in winkel...
oke.. ik had nog even een edit gedaan.. die verzenden wel snel... bij de tuinen zou je ze kunnen treffen.. maar niet altijd. Ik koop wel is stenen in een spiritueel winkeltje...maar zou je even moeten zoeken of er zoiets bij jou in de buurt zit.
heb wel een winkeltje gevonden met allerlei mineralen en dergelijke... dus ga als het lukt morgen er even heen... onze koelbox is waarschijnlijk stuk, dus ga morgen eerst andere halen en mijn oma naar huis brengen!!!dus drukke dag,dinsdag ook erg druk en woensdag is het al zover...pff kom altijd tijd tekort!
jaa lastig he al die dingen die nog moeten voor je op vakantie gaat! en natuurlijk tref je dingen op het laaste moment die kapot gaan/zijn.. lastig! hele fijne vakantie als ik je niet meer spreek! En succes met wat je nog doen moet!