kom zeker nog even langs voor die tijd, maar zo druk, pff dank je wel in ieder geval! ja vandaag in de auto komen we erachter dat de koelbox stuk is en tja die hebben we wel nodig! liefs
Hey Ilse! Wat balen zeg dat de koelbox stuk is, gauw nieuwe halen! Ik ben heel erg schor mijn keel is gewoon kapot van het geschreeuw en we zaten bij in een gevecht althans de supportes begonnen zich af te reageren op elkaar!:x Oh ja en ik was bij mijn vriendin die een kleintje van 8 maanden heeft. Ze is namelijk zwanger geworden omdat ze 1 keer de pil vergeten was. Maar echt een heel super lief kindje! Vraagt zij aan mij, ''Zijn jullie bezig met een kindje maken" Ik zeg daarop: ''Ja, we zijn nu een paar rondes verder"! Zegt zei daarop: '' duurt het zo lang bij jullie??, bij mij is het in een keer gelukt, maar niet gepland''! Kwam dus wel een beetje erg lullig over, moet ik zeggen! Ik zei dat ik aan het ovaluatie testen ben, zegt zei daarop: ''wat is dat?'' Ik zeg een test op je LH-piek te bepalen en dan te gaan klussen. Oh wat is een LH -piek en en eisprong?? Sorry meiden, maar ik moest dit even kwijt! Liefs,
Hopelijk hebben jullie zelf niets aan het gevecht overgehouden? Wat irritant dan die vragen over het hoe en wat... en jammer dat ze zich niet wat meer in jou gevoelens verplaatst! S6 verder...!!! Hoop dat als ik terug kom van vakantie jij mooi zwanger bent! Je stuurt me dan wel een pb'tje he? liefs
Nee gelukkig niet! We zijn ook eerder weggegaan, maar las vanochtend in de krant dat er dus een man doodgestoken is op het plein bij ons! Ze verplaatst zich niet echt, vindt ik wel jammer van haar! Ben je druk aan het voorbereiden op vakantie hopelijk is het daar beter weer!! Ik hoop het ook en voor jou natuurlijk ook, mijn temp stijgt weer!! En die van jou? Wat is een pb tje? (wil niet dom overkomen hahaha) Liefs,
pb=prive bericht oh ja hoop gedoe overal denk ik hoor...pff ik hou me dan ook lieder afzijdig, hoe vind je nu bb? Tja is idd erg jammer van haar, maar goed beseft ze zelf helaas niet... je erg druk maar nu ff tijd voormezelf tot sem wakker wordt... liefs
Oh ja, natuurlijk! Dat ga ik zeker doen en jij he? Hartstikke leuk, ik ben nu op het werk en af en toe kom ik alleen op deze pagina hihi Maar ik kom vannavond als ik heb gekookt, schoongemaakt en gegeten kom ik een kijken nemen op BB, jij ook? Als je tijd hebt natuurlijk! Oh lekker even tijd voor jezelf!! Liefs,
Ik weet echt niet, moet nog een hoop doen, gaan straks eten daarna nog zwemmen en moet nog stofzuigen/dweilen en me oma wegbregen, maar zuigen en dweilen morgen misschien... oja en om half 9 kijk ik altijd net 5...maar misschien door tijdnood neem ik het op...afwachten ik beloof niks! liefs
Druk, druk zeg! Nou ik ook hoor, ik ga zo naar huis, mijn dag zit er bijna op. Ik moet morgen ook werken, is eigenlijk mijn vrije dag! Ik zie je anders nog wel vanavond, succes!! liefs,
Poeh poeh, wat een geklets! hihihihii. Ik ben alleen gisteren heel even geweest. Dus moet veel bijlezen. Symptomen hier is vooral moe moe moe moe moe en pinlijke tepels. Misselijkheid met kleine vlaagjes, maar is goed te hebben. Ilse alles onder controle voor je vakantie????? Vuurtorentje nog acht dagen wachten en dan kun je aansluiten bij de maart 2011 mama's (of niet meer?) Als het deze ronde raak is wanneer ben je dan uitgeteld? Memyself: Ook verschillende sympt. zo te lezen. Ik heb meer vertrouwen en jij??? Liefs Sjoelke
Hey Sjoelke! Even een tijd niet gezien! Wat goed dat je niet al teveel symptonen hebt in dit warme weer! Want dat valt ook niet mee Echt super dat je zwanger bent zeg! Na 3 ronde was het toch?? Ik kan inderdaad nog 8 dagen wachten en dan mag ik testen! Ben benieuwd wat het gaat worden, ik hoop zwanger. Ik had vorige week heel erg last van mijn tepels, vermoedelijk 5/6 juli mijn ei gehad! Gisteren mijn innesteling, mijn temp daalde gisteren en nu sinds vanochtend weer omhoog! Dit is mijn calculator: Eerste dag van je laatste menstruatie:22 juni 2010 Een beetje vruchtbaar:3 juli 2010 Vruchtbaar:4 juli 2010 Erg vruchtbaar:5 juli 2010 Eisprong:6 juli 2010 Innesteldag:11 juli 2010Vanaf hier kun je testen:20 juli 2010 (NOD)Vermoedelijke bevallingsdatum:29 maart 2011 (en hopen dat dit het wordt!!!!) Ik heb vooral heel erg veel honger ook al heb ik gegeten, dan nog en erg moe, last van mijn tepels heb ik niet meer. Liefs Vuurtorentje
Zo alles weeer bijgelezen haha!! Nou morgen nog erg druk, maar manlief heeft woensdagmiddag vrij,dus we kunnen eerder weg Net nog even de was opgehangen en morgen strijken bah rotwerk haha fijn dat je niet al te misselijk bent! Liefs
Idd al een tijdje niet zo super actief geweest op zp. Veel te warm om binnen te zitten achter de pc en ik heb het een beetje druk. Maar jou symptomen klinken goed!! Ik hoop het zo voor je. Ik duim echt voor je. Dat honger dat had ik ook. Liefs Sjoelke
Bah, strijken vind ik ook echt niets en al helemaal niet met dit weer. Lekker hoor dat je woensdag al eerder kan vertrekken. Heerlijk een aantal weekjes eruit. Ik lees dat je geen testen mee gaat nemen op vakantie. Dat is misschien wel slim. En dan kom je thuis, dan test je en dan vertel je ons het goed nieuws ok!! hihihihihihi Ik hoop het zo!! Liefs Sjoelke
Dank je wel! Het is zo druk nu, maar tijd gaat snel en eerder naar mijn NOD!! ik ben nu online bij BB!!
Ik was zojuist op de naailes. Ik ga nu beginnen aan een jurkje. Ik zei ik wil hem wel wat groter maken, want dat zit lekker. hihihihihi Maar dat was natuurlijk duidelijk met reden. HIHIH
had ze al wel ingepakt hoor, maar mocht niet van manlief; is de goden verzoeken Dus thuis dan testen mocht het nodig zijn, maar heb nu 4pendels voor juli en 1 augustus... ach geloof er niet in, afwachten maar!