Innesteling voelen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vuurtorentje84, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hoi Sjoelke!

Gaat wel goed hoor en met jou?? Jeetje wat gaat dat snel zeg, al 6 weken zwanger, wat goed zeg!!!:D

Ik heb vandaag weer witverlies, heb zelfonderzoek gedaan, gisteren een heel ienie mienie bruinverlies na het fietsen. Vandaag was het heel vochtig (athans zo voelde het :() En mijn temp is wat gedaald naar 37,0. Ik hoop zo dat het morgen omhoog gaat!!!
    En ik kan niet meer wachten :D

Liefs,

2. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey Vuurtorentje,

Ik zou me echt niet zorgen maken over je temperatuur hoor.. Bij mij ging de temp of op de dag van ongi omlaag of zelfs tijdens ongi (dag 2 of 3).. Je temp zal dus hoog blijven tot het te laat is.

@ Sjoelke.. Ik heb af en toe een ongi gevoel en mn borsten zien er in een normale bh uit alsof ik een push-up aan heb:D Ik moet ook standaard iedere dag om 04:00 uur plassen en word daarna weer om 06:00 uur ofzo wakker haha.. moeder-instinkt-tijden? In het begin was ik wel erg moe, maar nu voel ik me kiplekker:D Heerlijk zo! Hoop niet dat ik misselijk enzo word:( Ik zou echt blij zijn als ik mn eerste echo heb.. Wanneer heb jij die? Ben jij trouwens ook zo vergeetachtig?:( hahaha.. ik af en toe wel:p

3. Vuurtorentje84

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Dank je wel MeMyself! Hoe is het met jou??

Maar hoe bedoel je te laat? Tot mijn ong. bedoel je?

Liefs,

4. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Met mij gaat het goed hoor, en met jou? Ik temperatuurde in het begin ook door tot aan mn nod, maar merkte dat je jezelf dan alleen maar gek maakte en er teveel mee bezig was. 1 keer ging mn temp. pas tijdens mn ongi omlaag i.p.v. daarvoor, dus dacht ik.. ach wat schiet ik er mee op? We hebben ons best weer gedaan.. en we kunnen er toch niks meer aan doen.. Ze zeggen dat als je 3 maanden achter elkaar regelmatig rond dezelfde dag je ei heb, het eigenlijk niet meer nodig is.. De laatste keer toen ik uiteindelijk zwanger bleek te zijn had ik voor het eerst niet getemp. en geprobeerd me er minder mee bezig te houden.. Iedere maand dacht ik wel iets te voelen en dacht ik wel zwanger te zijn.. en laatste keer dacht ik juist.. Nee, ik voel niks.. ik ben niet zwanger.. laat de ongi maar komen.. haha.. en Tadaaa:D

5. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    Stop gewoon met dat tempen!! Heb ik ook niet gedaan. Je maakt je alleen maar gek.
    Heb je zelf het gevoel dat het raak is????

Ik ben zondag weer 7 weken hihihhihi! Voor jou gaat het snel, maar voor mij kruipt de tijd hihihihi. Dat komt omdat ik he volgende week zondag wil gaan vertellen aan onze ouders en dat vind ik me toch spannend!!!!

Succes meid!

Knuffel

6. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    Hihihihhi! Ik herken het van de push up bh!!:D:D Vriendlief blij:p
    Ook het onrustig slapen herken ik. kan dat ons moederinstinct zijn?

Ik ben misselijk en mega moe!! Echt erg, ik gaap de hele dag door. Maar ja een goed doelHIHIHI

Ik mag 27 juli naar de vk en daarna kan ik een afspraak maken voor een echo. dus ik moet nog even wachten, maar ik heb nog wel geduld.

Liefs Sjoelke

7. twinkletoes

14 jul 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal ik heb net de menstruatiekalender geactieveerd maar kom er gee nwijs uit wie kan mij er een beetje mee helpen alvast badankt

8. Vuurtorentje84

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Hoi meiden,

Dank je wel voor jullie reactie! Ik weet het maak mezelf gek met dat temp, maar het geeft mij nu een beetje goede hoop, althans????:(

Mijn temp is vanochtend gestegen en het blijft maar stijgen nu en heb nog steeds geen bruinverlies. Maar wil mezelf geen valse hoop geven. Ik hoop alleen maar dat het zo is!

Hoe is het verder met jullie?

Liefs,

9. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hahaha.. mijn vriend is er ook blij mee:D De hele dag door gapen herken ik ook hoor:p

Ik heb op 9 aug de eerste echo en de volgende dag afspr met de vk.
    De tijd gaat idd erg langzaam.. vind ik ook hoor! Ik zou blij zijn als we de eerste 3 maanden door zijn. En alleen het idee al dat het nog zolang duurt voordat je eindelijk het cadeautje in je buik mag zien pfff.. maar wat ben ik blij zeg:D Eindelijk!!!

10. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook voor je meis!! Nog een paar daagjes wachten.. pff, wat duurt dat altijd lang he:(

Kijk je trouwens weleens op het forum "temperatuurkaartjes zwangeren"?

11. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb er helaas geen ervaring mee.. Heb je vragen over de site zelf of over temperaturen?

12. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ienie mienie bruinverlies=innesteling? Wie weet:D
    Duim, duim, duim, duim, duim:D

13. Vuurtorentje84

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Ja, ik heb erop gekeken en het geeft mij hoop haha Ik heb er zelf een paar uitgeprint.

Liefs,

14. Vuurtorentje84

16 mei 2010
    767
    0
    0

ja wie weet! Ik hoop het, normaal ik heb rond 10 a 6 dagen heel wat bruinverlies, dan weet ik ook dat ik ong. ga worden. Maar dat heb ik nu niet. Of het moet nog komen?:(

Thanx!!

15. Vuurtorentje84

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Hoi meiden!

Alles goed met jullie, het is de laatste dagen wel rustig hier op het forum hihihi:D

Ik hoop gauw van jullie te horen!

Heel veel liefs Vuurtorentje

16. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    He Vuurtorentje!!!!

Daar ben ik weer!!!!! hihihihihii
    Moe moe moe moe moe! Af en toe wat misselijk.

We zijn vandaag de heel dag naar het openluchtmuseum geweest. Ik ben nu ook echt op.
    Vriendlief is nog even naar de kroeg, maar ik ga zo naar bed.

Hoe is het met jou!! Knap dat je nog niet getest hebt. Wanner ga je testen??

Liefs Sjoelke

17. Vuurtorentje84

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Hoi meiden,

Hoe is het met jullie, veel last nog van zwangerschapskwaaltjes?
    Ik hoop dat het goed met jullie gaat!

Ik heb vanachtend een test gedaan, was negatief en daarna werd ik spontaan ongesteld. Ik voelde het dit keer niet aankomen zeg maar, ik was niet chagarijnig ofzo, maar wel teleurgesteld. Ik dacht echt 3 x scheepsrecht net als bij jullie,m aar het heeft dit keer niet gebaat!

Op naar ronde 4, volgende week hebben we een intake bij onze nieuwe huisarts en vertellen we meteen dat ze bezig zijn voor onze eerste wondertje! Als we hierna na ronde 6 nog niet zwanger zijn, gaan weer naar de huisarts, voor eventueel onderzoek, omdat mijn mannetje al vorig jaar 2 x een zaadonderzoek heeft gehad en ik ben al meer dan een jaar nu ontpilt. Maar ze hadden na het zaadonderzoek al gezegd dat het bij ons wat langer gaat duren, maar als we een half jaar gebrobeerd hebben en het lukt nog steeds niet, dat we hulp moeten inschakelen.

Liefs,

18. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    3x net als bij jullie? Ik heb er 11 maanden over gedaan;) Wat klote zeg dat je weer ongi bent:x Ik hoop voor je dat het ook snel mag gaan.. Duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim.

Ik heb nog steeds bijna geen syptomen en vind het heerlijk zo:D Hoop ook niet dat ik misselijk enzo word, maar daardoor kan ik ook nog steeds niet echt geloven.. Wat gaat de tijd opeens langzaam zeg pfff.. Wil mn eerste echo:D Wil zien dat het echt waar is:D

19. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoe is het trouwens gegaan met je temperatuur? Ging die iets ervoor, op de dag zelf, of tijdens je menstruatie omlaag? De maand dat ik zwanger raakte had ik juist niet getemperatuurd :D Misschien moet je het deze maand ook maar overslaan:D (mits je ei steeds rond dezelfde periode is) dan ben je er iets minder mee bezig en wie weet:D

20. Vuurtorentje84

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Oh sorry, :) Ik dacht dat jij de 3e ronde raak was, maar volgens mij was dat Sjoelke, sorry, sorry. Maar echt goed dat je nu zwanger bent! En je hebt ook een lekker zwangerschap, haast geen symptonen wow!:D

Ik krijg er elke keer de pest van dat het weer begonnen is, volgende maand valt mijn nod op de 17e op verjaardag van mijn mannetje. Ik hoop dat ik mijn grote nieuws mag melden!

Echt leuk zeg, je eerste echo, dat vergeet je van je lang leven niet! Zet hem hier ook op de site?? Zal leuk zijn!!:D

Liefs,

Deel Deze Pagina