Innesteling voelen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vuurtorentje84, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster

Hey Muurbloemje,

Ik herken het van je eisprong! Ik heb het namelijk in mijn eerste ronde echt gevoeld, gewoon echt onderbuik krampen werd er niet goed van, volgende ochtend een ovuluatietest gedaan en was positief, meestal is het als je positief heb getest, je ei binnen 12 en 24 komt.:(

Bij deze ronde heb ik niks gevoeld en geen cervixslijm gespot. Ik heb zaterdag wel positief getest, dus voor deze ronde blijven we om de dag klussen.

En wie weet is het bij jou wel raak deze maand, niets geschoten is altijd mis!;) en zo niet nieuwe ronde nieuwe kansen!

Succes meid!!!

Liefs,

2. Vuurtorentje84

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Het kan ook een innestelingsdip zijn, want dat had ik in ronde 3, ik zal mijn kaartje laten zien. Ik temp nu niet meer, het heeft mij helemaal gek gemaakt en ga gewoon uit van de ovu testen.

Is goed dat je hebt geklust voor de zekerheid! Lichaam kan je voor de gek houden, dat had ik wel gemerkt met het temperaturen laatst. Op de dag toen ik ongesteld moest worden ging mijn temp in 1 keer omlaag:$
    Dus ik doe het niet meer.

Liefs,

3. Vuurtorentje84

16 mei 2010
    767
    0
    0

Hey Sjoelke!

Wat leuk van je berichtje zeg! Een hele fijne vakantie toegewenst genieten jullie beide ervan!

We laten het wel weten of er iets spannends te melden is!:D

Liefs,

4. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ja lijkt me wel handig om even kaartjes te vergelijken, want ik weet inmiddels wel dat je lichaam je gigantisch voor de gek kan houden;)

Maar mijn temperatuur is zo anders dan de vorige ronde, nou heb ik 37 graden gemeten en normaal zelfs al bleef de temperatuur 2 of 3 dagen gelijk dan zakte hij daarna, maar nu gaat hij stijgen nadat ie stabiel is geweest. Ik weet het ook niet heb ook niet echt symptomen, alleen buikpijn (vooral met hoesten en niezen), maar dat kunnen net zo goed mijn darmen zijn;)

Maar goed ik heb nog voor de zekerheid geklust en denk in ieder geval dat ik mijn eisprong heb gehad (ik denk zelf op dag 20) Ik las namelijk dat voordat je een eisprong hebt je temperatuur met zo ongeveer 0,2 graden zakt, en bij dag 20 is dat zo maar bij dag 24 zakt ie met 0,5 graden. Maar goed het blijft afwachten.

Maar als je je kaartje hebt zou dat wel fijn zijnn dan kan ik namelijk vergelijken;)

5. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik heb dat ook zo af en toe dat ik mijn eisprong voel, maar dan heb ik dat als ik ga zitten dat het net lijkt alsof er een bommetje in mijn buik afgaat, echt zo'n opgeblazen gevoel met steken. En dan dus ook weer als ik rechtop ga zitten. Gelukkig heb ik dit niet elke ronde:)

Als je in de vruchtbare periode hebt geklust, dan heb je toch gewoon een kans;) Het is altijd nog beter dan dat je je eisprong mist...:)

6. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Dit heb ik net zo!! Ik heb echt een paar uur mega-kramp, heel duidelijk aan één kant van m'n buik. Dom, ik dacht echt dat de eisprong iets was dat je maar één seconde voelt, als een knappend ballonnetje. Niet dus hihi :)

7. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    @Muurbloempje: Ik zie trouwens dat jij ook NOD 10 augustus hebt.. Ik ook! Laten we hopen dat het allebei raak is ;)

Liefs,

Mrs Hair

8. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Hey das wel toevallig.....nou ik denk dat mijn ongi gewoon komt hoor heb niet echt kwaaltjes behalve een hele zere rug en dat is vast niet van de symptonen....kan amper uit bed komen in de ochtend....ga jij voor je eerste kindje???
    volgens mij heb ik ook dezelfde pendel als jij ....TOEVAL??

9. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik heb al enkele dagen last van zo een zeurend gevoel, dan links dan recht soms beide kanten te gelijk, tis meer zo naar de lies en schaamstreek toe, mijn eisprong is al geweest

Deel Deze Pagina