kl*te nieuws gekregen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunlight, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi meiden

ik moet even mijn hart luchten.
    vandaag weer een echo gehad om te kijken of mijn eitjes al aan het rijpen zijn maar dat was nog niet zo.
    ik heb bloed laten prikken en die waardes waren goed.
    vorige keer had ik 2 cystes ze wouden een kijk operatie doen maar vandaag tijdens de echo waren mijn cystes verdwenen:D
    dus dat was goed nieuws.

toen kregen we de uitslag van het zaad.
    hij heeft maar 3.1 miljoen zwemmers:$ ik ben hier zo van geschrokken ik heb dus geen ei sprong en nu heeft mijn man ook nog eens slecht zaad!
    2 jaar geleden had hij 22 miljoen zwemmers dat is geloof ik wel goed. maar nu maar 3.1 miljoen.
    we moeten weer een zaad test doen ik hoop zo dat er dan wel genoeg zwemmers zijn.

wie heeft dit ook gehad en kan me geruststellen?
    of word dit iui of ivf enz?

ik ben echt heel verdrietig straks komen er niet meer kindjes:(

liefs sunlight

2. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland
    Meid sorry ik heb geen ervaring, maar wil je wel heel veel sterkte en succes wensen. Misschien dat het toch allemaal wel goed zit, het is namelijk wel een moment opname.

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja dat is ook wel zo maar ik ben toch zo geschrokken.
    ik wil me nog niet druk maken. pas na de volgende test wil ik me druk maken maar toch doe ik dat wel.
    ik wil zo graag nog een kindje. en ik had gehoopt dat het spontaan zou lukken. maar dat was niet het geval dus maar naar het ziekenhuis en dan krijg je ook nog te horen dat het zaad niet goed is. ik vind dit best moeilijk

4. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Sterkte

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    dank je

6. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Fijn dat jouw uitslag wel goed was, maar wat naar dat die van je vriend niet zo goed was!

Is je vriend misschien pas ziek geweest, waardoor zijn zaadcellen minder zijn geworden? Onze arts vertelde dat koorts ervoor kan zorgen dat mannen die normaal vruchtbaar zijn, een bepaalde tijd veel minder of geen zaadcellen hebben.

Ik kan me voorstellen dat je ervan schrikt, maar de kans op een 2e kindje is nog lang niet verkeken.3,1 miljoen klinkt mij juist als muziek in de oren! ;) Mijn vriend heeft er nog geen 100.000 namelijk. Het wordt wat lastiger en ik kan me voorstellen dat het een klap is die je even moet verwerken, want de mmm kan behoorlijk heftig zijn!

Sterkte ermee en laat de moed niet zakken!

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hij is niet pas ziek geweest. maar hij heeft een stukje van zijn vinger af en had daar een ontsteking in. en heeft antibiotica daar voor gekregen, maar de arts zei dat dat niets uitmaakt voor de kwaliteit van het sperma!

8. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn ventje had ook "maar" 5 miljoen zwemmers. Je heb er maar 1 nodig. Geef de moed nog niet op meid.

9. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik heb ook vaak gelezen dat het 1 keer slecht kan zijn (kan komen door ziek geweest te zijn en andere dingen) de keer erna het juist weer normaal en goed kan zijn, dus positief denken meid, sterkte,snap heel goed dta dit moeilijk moet zijn,maar misschien valt het volgende onderzoek wel heel erg mee

wat ik op internet heb gelezen,aanraders (doen bij zwak zaad)

Stop met roken en als je dat niet al had gedaan, en neem niet meer dan twee alcoholische drankjes per dag. Ze verzwakken het zaad.
    Mijd, in geval van matig of zwak zaad, hete baden, sauna’s, elektrische dekens, overmatig autorijden en strak, knellend ondergoed. De zaadballen houden niet van warmte – houd ze koel! Eet gezond. Neem voor de zekerheid multivitaminetabletten om te voorkomen dat voedingstekorten de oorzaak zouden zijn van de slechte zaadkwaliteit. Ze zijn in elke apotheek, drogist of reformwinkel te koop.

10. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    1e kruimeltje@ ik zie je banner dat is positief nieuws! dank je

daantje1@ bedankt voor je tips. ik zie sauna er tussen staan mijn man was de week ervoor in de sauna geweest wie weet heeft dat zijn zaad slecht gemaakt! nou we hopen maar op een positieve 2e kans!

11. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    sunlight: ja, dat zou heel goed kunnen, sauna is er niet goed voor. dus sauna bij zwanger willen worden is niet zo goed.
    Sterkte meid, en dat het maar gewoon door de sauna mocht komen!

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja laten we dat idd hopen.
    ik wist helemaal niet dat dit slecht was.
    maar zou je van de sauna zo weinig levende zwemmers kunnen krijgen? dat je van 22 miljoen naar 3.1 miljoen gaat?

13. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat weet ik niet of dat zo veel verschil kan zijn, heel heet bad nemen is trouwens ook niet zo goed.
    Ik hoop dta je gauw zwanger bent meid!

Deel Deze Pagina