Hoi Allemaal, Ik ben hier nieuw, we zitten nu in de 2e ronde na het stoppen met de pil. 1 juli was ik ongesteld en 30 juli 2011 ben ik weer ongesteld geworden. We hebben rond 10 augustus tot 18 augustus flink geklust. Gisteren 23 augustus heb ik een zwangerschapstest van het kruidvat gedaan en hier was een donkere (controle streep) en nog een lichte streep zichtbaar. Ben ik nu zwanger of is het te vroeg om te testen en is het nog niet zeker? Hopelijk kunnen jullie me verder helpen meiden.
Gefeliciteerd hoor meid. Je bent harstikke zwanger. Een streep, hoe licht dan ook is zwanger. Je kan voor de zekerheid morgen een test van Clear Blue (zo'n digitale) halen. Die zegt zwanger of niet zwanger. Veel makkelijker dan turen naar zo'n steepje en die testte bij mij ook al positief 4 dagen voor NOD.
Bedankt voor je reactie...Zou het?? Ik kan het gewoon niet geloven? Heb wel pijn in me borsten en werd vannacht wakker van een flinke kramp/steek in mijn buik. Is dat ook normaal???
o haha, ik zet net in je welkom topic dat je het beter hier kunt zetten.... maar goed. Ik heb ook altijd begrepen dat een streep een streep is hoor. Dat je dus geen streep kunt hebben als je niet zwanger bent. Je hcg is alleen dan zo hoog.
Dan kun je dus al 6 dagen voor je nod testen? Ohhh.. ik kan echt niet wachten.. Jij bent al over tijd zie ik? Hoe gaat het heb je al kwaaltjes?
Heey super bedankt voor je antwoord! Ik zou dan op 7 mei 2012 zijn uitgerekend als alles goed is hihih.. Het weekend maar weer testen dan..
ik denk dat het overtijd niks betekend, ik denk gewoon weer mn cyclus in de war, was bij mn dochter ook. Ik wacht zeker nog een weekje af. Ik denk dat ik morgen of iets daarna wel ongi wordt, want ik ben met vlagen misselijk en een zeurende pijn in mn onderbuik en steken in mn onderrug. Dus wel kwalen, maar andere
Licht vruchtbaar 12/8 Vruchtbaar 13/8 Zeer vruchtbaar 14/8 Eiersprong of ovulatiedatum 15/8 Theoretische geboortedatum 16/5 Ik zou gewoon morgen nog eens testen, da's de 10e dag, die geeft meestal wel zekerheid (bij mij destijds wel met die Kruidvat 2 voor 5 euro test). Succes!
Maar goed jullie zeggen streep is streep dus morgen is de streep gewoon donkerder eigenlijk ben ik dus gewoon zwanger? Is het dan nu al ingenesteld? Of moet ik echt wachten tot me nod omdat het nog mis kan gaan?
Innestelen is meestal dag 7 - 14. Die site: Ovulatie of eisprong berekenen om vruchtbaarheid zwangerschap kalender cyclus te bepalen door menstruatie of periode
Stel dat ik zwanger ben, hoe gaat het dan verder? Huisarts bellen? Waar moet ik op letten? Kunnen we het gelijk aan onze ouders vertellen? Alleen onze ouders dan he jeetje lijkt me moeilijk om 3 maanden voor je te houden...