Ik voel ook al een paar dagen steekjes in mijn onderbuik, aan de zijkant (tussen midden van de buik en mijn zij in). Qua aantal dagen na de eisprong zou het kunnen dat het innesteling is, maar ik durf nergens op te hopen. Heb verder geen rare symptomen, geen gevoelige borsten oid... Dus we zullen zien volgende week. NOD is op 31 aug/1 sept...
Ik weet ZEKER dat ik de innesteling van onze dochter gevoeld heb, Weet ook precies wanneer we haar "gemaakt" hebben. Gemaakt op 24 december 2009, innesteling gevoeld op 30 december 2009 en helaas is zij op 15 mei 2010 bij een zwangerschap van 22 weken geboren. Ik werd wakker van een zeer verliefd gevoel een soort van vlinderkriebel in mijn buik, ik heb zelfs manlief wakker gemaakt om te zeggen dat we zwanger waren. Later in het ziekenhuis met een echo vertelde die vrouw dat de innesteling rond 30 december moet hebben gelegen
ik heb eens de calculator gebruikt en ik denk dat ik mezelf eerder beetje gek aan het maken ben nu.. 10 aug was men laatste ongi, ok vorige week had ik die steekjes rechtsonder en vandaag ineens die venijnige steken laag midden.. maar dit kan volgens mij helemaal niet de innestelling zijn.. anders zou het ineens een cyclus van 25dagen zijn..
Ik heb sinds mijn eisprong (dat was op zondag) alleen maar krampen en buikpijn, hebben jullie dit ook toevallig? heel veel gerommel in mijn buik en een beetje bloedverlies..
Dit heb ik ook. Ik dacht dat ik al eerder een eisprong had gehad en het bij mij misschien een innesteling was door het bloedverlies, maar vanochtend negatief getest. Ik denk nu dus dat het misschien mijn eisprong was en dan is m'n NOD volgende week.
Heb je dan wel op tijd geklust? Ik hoop het maar Ik in ieder geval wel... en nu heb ik weer een beetje bloedverlies, misschien wel innestelingbloeding? Ik weet alleen niet zeker wanneer dat zou moeten gebeuren? Ben nu 5 dagen na ovulatie.
Volgens mij is de innesteling ongeveer een week na de eisprong, dus het zou van jou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Ik hoop het voor je. Als het bij mij anderhalve week geleden een eisprong was, heb ik niet op het goede moment geklust . We merken het wel.
Hem vandaag stiekem al een testje gedaan (kruidvat 2v5), maar helaas..geen tweede streepje. Ik heb vorige week zondag mijn eisprong gehad (ben ik echt zeker van) dus misschien is het wel te vroeg om te testen. Omdat ik onregelmatig ben, is het moeilijk weten wanneer mijn NOD is, maar denk dat ik pas dinsdag weer mag testen.
Dan is het nog inderdaad een beetje vroeg om te testen. Hij kan dus nog best positief worden. Ook bij een onregelmatige cyclus is de tijd tussen eisprong en NOD rond de 14 dagen, dus ik zou volgende week zondag nog eens testen als ik jou was.