Hebben jullie dat ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door noessie, 4 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noessie

noessie Lid

5 nov 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 noessie, 4 dec 2012
    Laatst bewerkt: 4 dec 2012
    Hebben jullie ook dat je je een dag of 5 voor je nod zo down en verdrietig voelt?
    Ik heb het eens in de gaten gehouden,maar het komt iedere cyclus weer terug...pfffffffff wordt er gek van...:(

Groetjes Noes

2. wendy2001

wendy2001 Lid

5 nov 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat herken ik. Bij mij is het ook altijd een paar dagen voor mijn NOD.
    Denk dat het te maken heeft met je hormonen (voordat je ongesteld wordt).

Ik vind dit de moeilijkste tijd in de cyclus, het onzekere maakt me erg onrustig.

3. noessie

noessie Lid

5 nov 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat vind ik dus ook...je bent inderdaad al zo onzeker omdat je steeds denkt ben ik zwanger of niet...en door dat klotegevoel kun je eigenlijk ook niet meer positief denken...Ik denk trouwens dat ik niet zwanger ben want ik heb alle symptomen die ik de vorige maanden ook had en toen was ik ook niet zwanger.....mijn nod is zondag 9 december...

4. wendy2001

wendy2001 Lid

5 nov 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad een rottige periode.
    Gelukkig nog een paar dagen en dan hebben we zekerheid!

Hoe lang zijn jullie al bezig?

5. noessie

noessie Lid

5 nov 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn nu 2 jaar en 9 maanden bezig... Wij hebben al 3 kinderen,maar ik heb een gevoel dat ons gezin nog niet compleet is... Ik vind het wel zwaar omdat het nog nooit zo lang heeft geduurd voordat ik zwanger was... Ik slik nu een jaar Clomid om een eisprong op te wekken want ik heb PCOS en maar een halve baarmoeder wat het natuurlijk ook bemoeilijkt... We hebben besloten tot april door te gaan en als het dan niet gelukt is dan stoppen we ermee(ik hoop dat ik dat kan). Dus komt er ook nog een stukje tijdsdruk bij...pffffff dat maakt het allemaal niet makkelijker...

En jullie? Hoelang zijn jullie al bezig?

6. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Hier gelukkig geen last van. Alleen dit keer wel wat meer stemmingswisselingen...

Deel Deze Pagina