prikpil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kirste, 13 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirste

kirste Nieuw lid

13 dec 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is er iemand die mij kan helpen.

Ik heb de prikpil ruim 2 jaar gebruikt, in januari mijn laatste injectie gehad en heb voor mijn gevoel ontzettend lang moeten wachten voor mijn menstruatie.

Omdat mijn menstruatie in oktober nog niet daar was heb ik een onderzoek gehad bij de gynaecoloog dit was op 31-10. Tijden de inwendige onderzoeken zag er alles netjes uit. Er was zelfs bij mijn eileiders all een eitje te zien.
    Er werd mij verteld dat er werd verwacht dat ik toch wel binnen ong 4 weken mijn menstruatie terug zou hebben. 5 weken erna kwam mijn menstruatie. Deze begonnen afgelopen zondag. ik was helemaal happy.

Nu heeft deze menstruatie 4 dagen aangehouden. Mijn vraag is nu of het al mogelijk kan zijn dat ik nu zwanger ben omdat ik een heel raar gevoel in mijn buik heb dat ik nog niet gehad heb.

Dit gevoel zit op de hoogte van mijn navel en trekt een beetje mijn rug in.

hoop dat iemand mij verder kan helpen...

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je zondag ongesteld geworden bent, kun je nu niet zwanger zijn. Je hebt sinds zondag nog geen eisprong gehad. Zonder eisprong kun je niet zwanger worden. ;)

3. kirste

kirste Nieuw lid

13 dec 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke. Maar heeft het na de prikpil langer de tijd nodig of zou het ook al na je eerste menstruatie kunnen?

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je cyclus op orde is, zou je in principe meteen zwanger kunnen worden. Je moet echter eerst een eisprong hebben en die heb je niet op de vijfde dag van je cyclus. Tevens merk je ook niet meteen iets van een zwangerschap. Lees je anders eerst een beetje in hoe zwanger worden in zijn werk gaat, hoe zit het met een eisprong, enz. Ik denk dat alles dan al een stuk duidelijker is. Succes!

5. logo

logo Niet meer actief

Alles is mogelijk, maar als je net ongi bent geweest is de kans heel klein.
    Een gemiddelde cyclus is 28 dagen en 14 dagen voor ongi vindt eisprong plaats.
    Wanneer je zwanger bent zou je voordat je ongi wordt wat klachten kunnen hebben, maar veel klachten horen ook bij een normale cyclus. Ook kunnen klachten maandelijks wisselen.
    Eigenlijk is het dus gewoon wachten...

6. kirste

kirste Nieuw lid

13 dec 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje wel logo.

Ik zal indd eens op internet gaan zoeken.

Deel Deze Pagina