Hallo dames.. Ik heb een vraag aan jullie 27 jan 2015 had ik een bbuitenbaarmoedelijk zwangerschap Was heel zwaar en verdrietig om dat te verwerken Snel daarna kregen we het nieuws dat ik weer zwanger was Wij na de gyn het zag er goed uit op dat moment Helaas mocht het niet baten en kreeg ik 2 dagen later heel heftig bloedverlies Toen dachten we wachten er even mee want er kwam een verhuizing aan We zijn nu net 1 week over en ik ook 2 dagen overtijd dus ik dacht laat ik eens testen Afgelopen zaterdag voor het eerst getest ik zag echt een heeeeel licht streepje maar Moest je echt in het licht kijken en ook met je ogen knijpen Maandag ook getest de test was al iets duidelijker maar kreeg hem niet op de foto Vanacht heb ik een hele beroerde nacht gehad overgegeven dan had ik het koud dan Weer warm pff... Nu net getest en hij is weer wat duidelijker als de andere testen ik heb hem nu op foto en wil vragen of jullie mee kunnen kijken of er echt een streepje staat of dat ik het me verbeeld haha!! De testen zijn van action ik wou ook vragen wat jullie ervaring ermee is Groetjes van toettie
Goede ervaringen mee en ik zie, ondanks dat het geen duidekijke foto is, een licht streepje! Ik zou als ik jou was even gaan testen met de kruidvat 2 voor 5 euro testen. Die zijn naar mijn mening wat gevoeliger. Succes!!
Toettie, Ik zie hem gewoon hoor! En zonder er echt veel moeite voor te hoeven doen! Ik zelf heb geen ervaring met action maar lees op het forum vele goede ervaringen van de testen. Ik zeg dus voorzichtig: gefeliciteerd!!
Ik zie m ook inderdaad! En deze zijn niet eens zo gevoelig, als je nu een kruidvat 2 voor 5 doet zou ie al best duidelijk zijn schat ik
En vanmorgen nog positief getest met action test! Dit is mijn 3e zwangerschap waarmee ik positief testte met action testen. Zijn gewoon goed mits je ze een hele tijd laat liggen...dan hebben ze wel indrogers.
Ja, hoor ik zie m ook! Mijn ervaring is dat de Action testen zelfs gevoeliger zijn dan de KV testen! Een streep is een streep! Voorzichtig gefeliciteerd!!!
Oke dankje wil mezelf geen valse hoop geven maar ergens geeft het me ook goede hoop Omdat de testen met de dag duidelijker worden Ik ga vandaag een kruidvat test halen
Ik weet alleen niet echt wat ik nu moet doen Want ik ben sinds een week verhuisd en als ik weer zwanger zou worden Moest ik na het ziekenhuis zo snel mogelijk bellen Voor een 6w echo om te kijken of het wel op de goede plek zit Maar nu ik na een hele andere stad ben verhuisd sinds 1 week en ik heb nog geen huisarts weet ik niet echt wat ik moet Moet ik nog een paar dagen wachten met na het ziekenhuis bellen of? Hoop dat Iemand me raad kan geven
Omdat het dubbel plaatsen van onderwerpen niet is toegestaan doen we deze dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl