Hallo allemaal, Nou, ik heb weer wat raars hoor: ben al een week over tijd (banner klopt niet precies), en dacht er maar weer eens een testje tegenaan te gooien (die van afgelopen weekeind was negatief). Nu kwam er gelijk die dikke paarse controlestreep, en toen ik goed keek zag ik een heel dun streepje in het andere vakje, maar maar over de helft van de test! Je moet goed kijken, maar het staat er echt (nu nog, test was van vanmorgen), en de kleur is wel roze/paars. Niet grijs. Vaaaaag! Krijg het niet op de foto trouwens, krijg de test niet scherp in beeld. Heb net nog een matcare test gedaan en die is negatief. Ik ga er dan ook vanuit dat ik niet zwanger ben, maar zoiets raars als die halve streep had ik nog niet eerder meegmaakt... Iemand ervaring? Of uberhaupt ervaring met sensitests? Ik had die zogenaamd-extra-gevoelige. Ik had de dokter al gebeld, maar die zijn pas maandagmorgen weer bereikbaar voor niet-spoed (dit leek me niet zo heeel erg levensbedreigend, haha). Die onzekerheid is zooooo vervelend! Ik heb vorige ronde een vmk gehad, dus daar zal het allemaal nog wel mee te maken hebben. Maar als ik dan toch niet zwanger ben, dan liever gelijk ongi worden ipv dit gezeur. Ik hoor graag jullie wijze advies dames!
1 streep of 2 strepen, krijg je anderhalve streep Waardeloos zeg. Ik heb toen ik zwanger bleek sensitest gebruikt ,maar die bleven heel lang heel vaag. Ik kreeg geen halve streep, maar meer zo van zie ik nou een extra streep of niet. Ik heb een cb digi en trekpleister gedaan die waren allebei positief. Het duurde vrij lang voor dat sensitest ook duidelijk positief was. Zou een ander merk gebruiken hoor. Voor de duidelijkheid, of nog even afwachten of er ongi komt, maar ja das veel moeilijker
Sensitest schijnt 1 van de gevoeligste te zijn juist. Ik zou gewoon morgenochtend een nieuwe test doen met ochtendurine.
Nou die sensi test hoor ik allemaal negatieve verhalen over... Dus gewoon een keer testen met cb-digital
ik had sensitest en was in het begin ook heeeel vaag hoor! toen deed ik de kruidvat test en die was dikker! succes grtjes
dank jullie wel voor de reacties! de test van sensitest had ik vanmorgen gedaan, met ochtendurine. vanmiddag heb ik nog een matcare test gedaan en die was gewoon netagtief. matcares zijn nu op, en heb nog 4 sensitests liggen, maar ik begrijp dat de ervaringen ermee niet zo positief zijn dus. jammer... cb digi heb ik er twee van, maar die schijnen pas laat positief te testen. toch? ik denk dat ik het maar weer een paar daagjes aankijk, en dan nog een test doe. het IS me wat allemaal, he, dat zwanger worden.
he bah lien dat heb jij weer! Met matcare test ik zelf ook altijd pas laat positief, ondanks dat ze volgens de site zo gevoelig zijn. Met de gewone clear blue test ik al voor nod positief. Ik ga keihard voor je duimen
bedankt dames, maar ik geloof dan ik toch éindelijk ongesteld aan het worden ben. krampen, bruinverlies. kijken of het nu wél doorzet! ben er haast blij mee; dit vage gedoe was ik echt wel beu.
en wéér is het gestopt. zoooo vaag dit! lijkt me toch dat er íets aan de gang is daar binnen. wel, ik heb besloten dat als het maandag nog niet duidelijk is, ik even bij de dokter langsga. op een zwangerschap rekeni ik echt niet meer nu....
Jaah ik ga weer duimen voor je! Verstandig om even langs de ha te gaan, en hopelijk snel wat zekerheid!
Dat krijg ik ook bij sensitest, maar alleen als ie nog aan het drogen is.. pas na meerdere minuten verdwijnt dat bij mij. Wat gek he
hmmm, het was bij mij er nog steeds, ook toen de test droog was. ik heb het gister nog een keer bekeken, en die halve, heeel dunne, streep staat er nog steeds. raar hoor. heb soms bruinverlies nu, dus dnek dat er een ongi aan zit te komen (al moet er dan rood komen, en dat heb ik dan weer niet). zucht: mijn lijf doet raar....
Bruin verlies kan ook iets anders beteken he meis... Ik blijf toch voor je duimen en hopen dat je wel zwanger bent! En anders morgen gewoon ff langs de ha hoor, dan heb je meer duidelijkheid! Succes hoor meis!
dankje sterretje. tsja, als het bruinverlies iets anders betekent, dan moet er toch een keer een test positief worden, zou ik denken? nik sdaarvan nog hoor. dus daarom durf ik er niet meer op te hopen dat ik toch zwanger ben. ik bel morgen vroeg de assistente wel op, wat ik nu moet doen. vaag is het, en blijft het. heb dit nog nooit gehad. vorige ronde was ik wel zwanger, maar dat was echt anders dan dit: ik had symptomen (misselijk, duizelig, zere borsten) en een postieve test natuurlijk. nu: geen symptomen, en negatieve test. behalve die halve streep dan. nou, als het mysterie opgelost wordt horen jullie het van me natuurlijk. tot die tijd duim ik me suf, haha.
nou, vanmorgen weer een testje gedaan voordat ik de huisarts belde (stel dat ie anders zou zijn, is dat ook zo suf). als ik 'm tegen het licht houd zie ik een heeeeeeel vaag lijntje. maar als ik zo gewoon kijk zie ik niks. negatief? licht positief? wat is het nou?! bij deze verklaar ik sensitesten tot stomme testen! de assistente gaat het met mijn dokter overleggen en ze belt me eind vd ochtend terug. hoop dat ik nu een bloedtest krijg!