Dit maakt me onzeker, menstruatie of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JBB, 31 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBB

JBB Actief lid

26 okt 2012
    200
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

Ik ben momenteel 6 dagen over tijd.
    Ik heb best veel buikkrampen gehad vorige week, tot donderdag, toen was alles rustig.
    Maar nu... Gister had ik ineens roze afscheiding bij het afvegen, daarna helderrood, dit was overigens alleen in de middag. 'S avondspits niets bijzonders en inlegkruisje schoon.

Vandaag iets bruine afscheiding maar ook alleen bij het afvegen...
    De test van afgelopen vrijdag was negatief.

Ik ben sinds juli vorig jaar van de pil af en heb het idee gehad 2 weken een innesteling gevoeld te hebben, 2 dagen erna heel iets bloed verlies...

Ik heb geen idee wat ik hier mee moet. Zijn er lotgenoten ??

Dokter bellen heeft geen zin. Al eens eerder gedaan. Toen moest ik wachten op mijn menstruatie...

Dit maakt me zo onzeker!!!

2. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik heb zeker een jaar last gehad van deze kwaaltjes na dat ik was gestopt met de pil. Het kan dus zeker een fase van ontpillen zijn. Maar het blijft lastig te beoordelen....Ik kan maar één ding zeggen: wachten wachten wachten...:(

3. JBB

JBB Actief lid

26 okt 2012
    200
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maar ik heb toch altijd een regelmatige cyclus... Zou dit dan ineens wel vreemd vinden. Normaal heb ik ook eerst een avond bruin bloedverlies en dan de volgende dag menstruatie... Nu eerste dag rood, daarna iets bruin en niets meer... Nou ja afwachten...:(

Deel Deze Pagina