Ik heb sinds vandaag last van heel licht bloedverlies zeg maar dat het toilet papier licht rose van kleur is na afvegen. En ik moet nog niet ongesteld worden, mijn laatste mentruatie was 2/3 weken terug miss korter zelfs. Iemand enig idee wat dit kan zijn?? Nou heb ik ook last van een lichte steklig gevoel onder in me beuk bij me blaas zeg maar. Maar heb geen pijn met plassen dus blaas onsteking zal het denk ik niet zijn.
Op welke dag in je cyclus zit je nu dan? Misschien dat het te maken heeft met je eisprong. Je kan dan ook wat bloedverlies hebben. Tja, en anders misschien een gesprongen bloedvaatje, dat je daarom wat bloed door je slijm heen hebt zitten en dat dit daarom roze word.
Als je laatste menstruatie 2 weken terug was dan kan het je eispong zijn. SOmmigen veerleizen dan een klein beetje bloed. ALs het 3 weken geleden is kan het ook een innesteling zijn. Je zoud an zwanger kunnen zijn. Over een week zou je dan kunnen testen. Is dit je eerste ronde? Is wel handig om te onthouden wanneer je eerste dag van je laaste menstruatie was
dit is idd onze eerste ronde. Ja jee, ik weet niet meer precies wanneer ik voor het laatst ongesteld was, ben toen met de pil gestopt, en een week later was ik ongesteld, en daarna heb ik de pil niet meer geslikt dus mocht ik ongesteld worden weet ik niet precies wanneer dat zal zijn >.< maar ik denk dat ik pas over ander halve week (plus/minnus) ongeveer ongesteld moet worden weet niet of een innesteling dan wel klopt?
Of moet ik even naar de HA bellen? want ik heb nog steeds last van licht bloed verlies, nu is het licht rood/bruinig, maar zit verder niet in mijn urine, heb het dus alleen met afvegen. Iemand idee wat het kan zijn? :/
ik zou het nog even een paar dagen aankijken. Als het erger wordt of echt pijn gaat doen, zou ik wel naar de HA gaan, maar waarschijnlijk is er niks aan de hand en is het een onschuldig bloedinkje, bv van je eisprong.
nou het is nu wel erger geworden, voorheen was het alleen bij afvegen maar nu zat het in mijn inlegkruisje :/ heb nog wel steekjes onder in me beuk. Vind het maar raar want ongesteld moet ik nog niet worden.
Meid, als je net met de pil bent gestopt is het heel vaak bij de meeste meiden een rommeltje.. Kijk maar naar mijn onderschrift.. Probeer een beetje bij de houden wanneer ongesteld bent geweest enzo.. De dokter zal waarschijnlijk niets doen. Je ben aan het ontpillen en een regelmatige cyclus kan wel een jaar duren.. als hij ooit regelmatig word.. succes!!
ik ben na mn dochter der geboorte niet meer aan de pil geweest dus ,,die is nu 17 maanden! altijd met concoom gevreen..
Ik hou het nu wel bij sinds wanneer ik bloed verlies heb, Da's nu al 4 dagen zo, en als ik echt ongesteld ben dan heb ik veel bloed verlies, tis eigk vrij licht. Maja Kan er verder niks aan doen, hoewel ik nog niet begrijp waarom ik nu bloed verlies, da's te vroeg voor mijn mentruatie, dan zou ik over ander halve week nog een keer bloed moeten verliezen (als het dan al niet raak is) want dan moet ik geloof ik echt ongesteld worden da's dan 3x in een maand bloed verliezen :/ of zie ik dat verkeerd?
ik hoop het ook voor je meid, zoals je heb gelezen heb ik ook last van bloedingen. Hoe erg is het bij jou en hoelang heb je het al?
tnx hoop het voor jou ook! ik heb het sinds gisteravond heel licht,nu net een heel klein beetje! mn ongi gevoel is wel weg
Hoi Gilsje, Heb ik het goed begrepen dat je net gestopt bent met de pil? En toen meteen je eerste ongi hebt gehad? Als dat zo is, dan kun je er echt geen pijl op trekken wanneer je menstruatie weer zal zijn. Zelf ben ik inmiddels de 4 1/2 maand geleden bevallen, en weet nog bijna precies hoe dat toen ging. Altijn trouw de pil geslikt, mooi ongi elke stopweek ook mooi na het stoppen met de pil. Toen begon het hele gerommel, als bij vele (het viel eigenlijk wel mee want na 3-4 maanden was ik zwanger, dus dat was echt heel snel, al dacht ik wel elke maand dat het raak was. Ik hield alles bij wat er gebeurde, de datums van bloedingen, of deze nu oud bruin/rood waren/. slijmerig enz. De eerste cyclus zat op 64 dagen, de tweede rond de 35 en toen rond de 30, je lichaam heeft echt tijd nodig om te ontpillen. Probeer heel goed te bestuderen wat je ... beetje vies gezegt in je onderbroek ziet, dit heb ik zo eigenlijk geleerd omdat mijn cyclus zo onregelmatig was. Schrijf telkens de eerste dag van je menstruatie op en ga extra opletten ongeveer vanaf 11 dagen hierna of je vruchtbaar slijm ziet dan zit je vruchtbare periode er aan te komen (transparant slijm echt draaderig) dan kun je weer een beetje rekenen of je misschien een innestelingsbloeding hebt enz. Zelf herkende ik dit slijm toevallig ook weer vorge week en dacht toen nog... ja daar lette ik toen ook op. Succes meid!!
bedankt voor je reactie tijleman ik schrijf ook op wanneer ik bloed verlies heb enz, Want dacht dat ik volgende maand pas ongesteld zou moeten worden, maar misschien ben ik het toch eerder, nou hopen dat mijn cyclis snel normaal word en ik snel zwanger raak =D
hoi Gitje, Super dat je dat doet! Hoop voor je dat je echt heel snel zwanger wordt. Zelf heb ik geluk dat ik na de zwangerschap toch ook wat genoteerd heb.... je raad het vast wel, misschien nu alweer zwanger, door de pil heen! Daarom zit ik weer flink rond te speuren op het forum. Sinds 2 dagen zo in 1 x een bloeding op dag 9 van de pilstrip wel met veel slijm, maar toch wel echt rood. Nu heb ik dus echt geen idee hoe dit kan, had al 1 pilstrip afgemaakt, deze ben ik wel verkeerd begonnen achteraf (pas aan het eind van de menstruatie) ma ja, we zien het wel, maar toch hou je, je er de hele dag weer mee bezig. We zullen afwachten! Duim voor jou!!