Hoi Dames, Afgelopen donderdag heb ik waarschijnlijk mijn ei gehad, had vanaf zondag al krampjes, en donderdagavond had ik wat bruin/rood verlies. Nu vroeg ik mij af wanneer dan het eitje hopelijk wordt genesteld? En als jeje ei hebt gevoelt, voel je dan je innesteling ook? En heb je dan ook bloedverlies.. ? Wat een vragen he
Sorry geen idee maar bij de calculater kan je ongeveer zien wanneer de innesteldag is (paar dagen na je ei meestal). Sommige mensen voelen ook de innesteling en verliezen dan ook een beetje bloed, spannend hoor!
Bedankt voor je reactie Inger1979 Mijn ei was een dag eerder als de calculator, dus komt me innesteling ook een dag eerder lijkt me, dat komt dan morgen ! Ben benieuwd, morgen ben ik ook vrij, dus kan ik het goed in de gaten houden Meer reacties zijn zeker welkom
Ik weet niet prescies hoe en wat, maar ik heb vandaag spontaan een temp-daling va 37.3 naar 36.9 en een hele felle steek vanmorgen links. Weet niet of dit nog een innesteling kan zijn... ik wordt denk ik vrijdag of zaterdag pas ongi ofzo.