Ladies, Even een über-genante vraag, maar van tril speeltjes in bed, kan dat kwaad voor de kwaliteit van het sperma? Niet dat ik al die spermazaadjes bij wijze van spreken een hersenschudding tril ofzo ? Nee, alle gekheid op een stokje ... kan het kwaad? Thanks
ik snap je angst! (zo durf ik bv amper in bad in vruchtbare periode: bang dat er schuim mee gaat met zaadjes krijg je een dove-baby ) anyway, ik vind het wel een goede vraag, mijn 1e reactie was 'nee tuurlijk niet' maar aan de andere kant.... misschien dat ze misselijk worden en de weg niet meer kunnen vinden? misschien even vragen bij de verloskundigen enzo? succes en ik ben benieuwd naar het antwoord! liefs klingel
Ja, nou .. dat bedoel ik. Hubbie kwam ermee en ik had in eerste instantie zoiets van ja, waarom niet. Maar als ik erover nadenk denk ik ... ja, hij heeft misschien een punt. Ik zou het ook niet echt fijn vinden als ze met een drilboor op m'n hoofd zitten zeg maar ... Ik wacht nog ff op wat reacties en dan zet ik 'm wel ff bij de verloskundigen neer. Zo vraag ik me ook af of die gel die de echoscopiste gebruikt bij een inwendige echo ook geen kwaad kan voor het sperma. Ik ga ervan uit het niet zo is, anders zouden ze het niet gebruiken voordat ik een samenlevingstest krijg, maar toch zegt mijn gevoel dan van "jah, doe dan eerst ff die test voordat je die gel naar binnen werkt" ... Maar ja, ik wil ook niet al te panisch overkomen ... cool and collected blijven.