Hoi dames! Zien jullie de titel? wie heeft dat ook wel eens gehad? Ik ben best onzeker ( netzoals velen van jullie hihi) zeer vervelend! viel mij laatst op! Ik dacht laatst toch dat ik midden in de maand ongie ging worden? Ook na de sex... Sorry voor mijn onzeker heid hoor... maar ik moet het ff kwijt! na dat gedoe met muuske weet ik niet of ik alles hier nog wel kwijt kan... vast wel toch dames? Dikke kus Swiggy
Was het veel bloed of gewoon minimaal?...Dan zou er een vaatje geraakt kunnen zijn wijffie!...Heb je het na elke vrijpartij?
@ Swiggy: Bij mij kun je in elk geval alles kwijt! Weet geen atwoord op je vraag. Had vorige week hetzelfde probleem. Mij werd toen gezegd dat er misschien een adertje was gesprongen of dat ik te enthousiast was geweest, dus.... Groetjes en suc6! Marjo
nou dan is het wel heel toevallig al drie .... nee vier dagen achter mekaar. en we hebben nu dan ook elke keer een anders standje gebruikt maar elke keer komt het terug en het is net genoeg om te denken om een tampon in te doen en als ik hem verschoon denk ik van ''nou is dat alles?'' zonde van de tampon! hihi en ook alleen 's ochtends niet direct er na. daarom vraag ik het ook aan jullie... ik kon zelf ook niks bedenken namelijk! hihi Kus Swiggy
Kan zijn dat je het adertje steeds weer beschadigd. Misschien als het lukt even een paar dagen rust? En even geen tampon want die komt daar natuurlijk ook? Hoop voor je dat het snel overgaat... en als het blijft kun je altijd even met je huisarts bellen... Maar denk dat het een adertje is dat steeds weer open gaat (zie het als een korstje op een wondje)
Kan altijd nog een restje van het maagdenvlies zijn. Heb ik ook al wel 'ns gehad bij het uittesten van nieuwe standjes.
Kan dat? Na zoveel tijd? Ik bedoel het is toch zeker al een hele tijd geleden dat ik die kwijt ben... en ik zou dan nog kunnen bloeden? het is geen echt vliesje maar meer een verdikt stukje, dus daar kun je alsnog van bloeden? XXX Marieke
Ik denk dat het een wondje is zoals brigitte al zei Succes meid niets om je zorgen om te maken lijkt mij
He meid, Ik heb het een periode gehad...nu ik het zo lees besef ik ineens dat het heel lang geleden is. We waren toen toch bij de ha en heb ik het meteen voorgelegd (ging voor iets anders hoor). Het was heel normaal volgens hem, niks om je zorgen over te maken! Ik hoop dat het je geruststelt. Elmo
Ik heb het ook wel eens, meetsal een van de 1e keren dat we het doen na mijn ongi, maar soms ook daarna nog wel eens. Denk idd niet dat je je zorgen moet maken. Groetjes hope
Ik heb het ook gehad van de zomer, nooit gehad toen ik de pil nog slikte. Maar het schijnt dat onder invloed van de hormonen de doorbloeding veranderd in je baarmoedermond. Ik was toen een maand of 6 gestopt met de pil. En pas sinds 2 maanden heb ik het gevoel dat ik weer normaal ongesteld werd, met ouderwetse buikpijn en hoofdpijn tijdens ongesteldheid (ik ben 10 jaar aan de pil geweest, en dus na 10 maanden weer een "normalel" cyclus). Ik ben overigens wel naar de huisarts geweest en doorgestuurd naar de gynaecoloog. Het is meestal inderdaad een gesprongen adertje. Het KAN echter ook een (beginstadium) van baarmoederhalskanker. Ik weet niet of je recentelijk nog een uistrijkje gehad hebt? Ik denk dat je je niet ongerust hoeft te maken. Maar als het blijft, wat is er mis met even naar de huisarts gaan? Ik heb een uitstrijkje en een inwendig onderzoek gehad, allebei met normale uitslag, en ben nu in ieder geval gerustgesteld. Ik heb inmiddels geen klachten meer overigens.
het is nu inmiddels al wel weer over alleen nog rose slijmverlies bij afvegen.. zal ik alsnog naar de ha gaan? Kus Swiggy
Ik zou het gewoon even afwachten.. dat roze lijkt op wat restjes opruimen.. als het wegblijft hoef je niet naar je HA als het terugkomt kun je altijd even bellen....
Ik heb hier ook wel eens last van gehad, maar toen slikte ik nog de pil. Heb toen een uitstrijkje gehad en de huisarts had het toen over "pilerosie", Noooit van gehoord. Maar is niets ernstigs (heeft met het slijmvlies te maken)