Tja meid, geen idee waar dat zeurend gevoel van komt. Zeker als het al 2 weken duurt kan het niet echt met je eisprong te maken hebben. Trouwens als het je wat hoop kan geven. Mijn vriend is arts en hoewel ik hem niet wil lastig vallen met allerlei vragen (hij moet deze periode beleven als toekomstige papa en niet als arts) heb ik gisteren toch even gechecked of het nu normaal is dat ik niets van klachten heb. Hij zei me dat het eerder normaal is dan abnormaal, immers zo vroeg in een eventuele zwangerschap zijn je hormonen nog niet zoveel verschillend van anders. Dus ik kreeg als raad me niet te gek te laten maken... makkelijker gezegd dan gedaan! hahahaha!
Ik mag over 11 dagen testen, en volgens de calculator zou de innesteling zondag zijn, maaaar ik heb mn eitje 2 dagen eerder gehad volgens mij. Dus zou het vandaag moeten zijn. Ik wacht af.... Heb wel wat symptomen, steekjes in mn onderbuik ( nu ook) Droge mond, misselijk van bepaalde geurtjes, moe en veeeel plassen. Geen pijnlijke booby´s maar ik krijg er wat pukkeltjes op :S ook zie ik adertjes lopen en tzijn net deegballen zo zacht Ik heb btw ook echt veel afscheiding..
@ Sofieke: Lekker makkelijk een vriend die dokter is. Haha.... Nou ik ben wel wat missleijk vandaag, maar kunnen ook zenuwen zijn. Waarom lijken die symptomen ook zo verdomd veel op mekaar? Groetjes Marjo
Ook ik kan over 9 dagen testen! Wel wat last van klachten, voornamelijk zeurderige pijn in mijn onderbuik en dan vooral 's avonds... Vorige week bij de gyn geweest voor een inwendige echo ivm cyste op de linker eierstok en toen eitje rechts gezien! Volgens hem zou de eisprong niet lang meer op zich laten rusten! Dus meteen naar huis en aan het werk! Nu dus afwachten... [-o<
Soms is het wel makkelijk zo een dokter in huis, aan de andere kant kan ik hem natuurlijk niets wijs maken! Hahaha! Nee hoor, wel makkelijk en vooral dat hij zo typisch dokters heel nuchter is in die dingen. Maar het is een echte schat, hij leeft lekker mee en vindt dat om de dag klussen alleen maar leuk! @ Astrid. Welkom meid! Spannend he die laatste dagen in onzekerheid.
Het kan toch haast niet anders dan als we met z'n allen over 9 dagen kunnen testen dat er iemand zwanger zal zijn. Nou... duimen maar!
Hoi! Ook ik moet over een week ongi worden...heb al weer een week erg zere,branderige tepels en wat gezwollen borsten...heb ik ook weleens als ik ongi moet worden maar dan pas een paar dagen van te voren... Verder af en toe net ongi krampen.... Had deze maand een iets vroegere eisprong dan normaal(ovu test clear blue en voelde het duidelijk).. Ben zo nieuwsgierig... Liefs Es
@ Ja er moet er op ze minst wel eentje zwanger zijn toch!( Ga er alleen niet van uit dat ik ut ben) Laat ons duimen voor mekaar! Suc6! Groetjes Marjo
Hoi, ik kan er nog niet over meepraten in die zin dat ik het zelf ooit heb meegemaakt. Maar heb hierzo wel gelezen dat je het lang niet altijd hoeft te merken, maar als je het merkt blijft het vaak bij wat rozig bloedverlies bij het afvegen. Succes! Groetjes Jelske
@ Jelske1978: Heb vandaag beetje roze/slijmerig bloed bij ut afvegen en ook een wat zeurend gevoel ik me buik,links naast me navel. Zou dat ut kunnen zijn misschien? Rara.... Me temp was wel 0,5 graad gezakt vandaag, naar 37,2. Herkent iemand dit? Groetjes Marjo
Mijn temp is weer met 0.2 omhoog gegaan..... Gister wel een heel klein dipje van 0.1 graden gehad.... Maar niets geen roze slijmerig spul. 8-[
hallo meiden ik lees dat we allemaal in afwachtende positie zitten zou idd geweldig zijn als we allemaal volgende week een posi test in handen zouden hebben ik weet niet wanneer ik mn ei heb gehad en ook niet wanneer de innesteling heeft plaats gevonden gisteren wel steekjes en raar gevoel in mn buik en vanmorgen was mn temp ineens omhoog lees ............... mijn verhaal Ben ik weer even nou 23 dec eerste dag van mijn laatste menstruatie en nergens bij stil gestaan ook wist niet wanneer mn eisprong was of vruchtbare dagen af en toe geklust alleen omdat we zin hadden en niet omdat het moest zit nu op dag 21 van de cyclus en mn temp stijgt om de dag lijkt het 37'0 37'2 en vanmorgen 37'4 het enige wat ik heb is veel plassen zelfs s'nachts word ik er wakker van en heel veel dorst zou het misschien dan toch raak kunnen zijn ondanks dat we niet in de vruchtbare dagen hebben geklust of misschien juist wel zonder dat ik het wist had het namelijk even van me afgezet en hadden allebei de griep en tussen door nog een weekend centre parcs geweest ook heb wel steeds raar gevoel rondom mn navel maar zal wel zo horen nou een afwachtende mutsie weer hahahaha wilde het even kwijt dus su6 allemaal liefs kaley
@ Kaley: Tja, je weet ut maar nooit he! Meer dan afw88 kunnen we met ze alleen helaas niet doen. Maar samen w88 is beter dan alleen! Nog iemand wat drinken? Haha.... Stukje vla erbij? Suc6 allemaal! Groetjes Marjo
Idd, duimen duimen duimen! [-o< Normaal voor me ei is mn temp 36.1 gemiddeld, nu zit ik echter al 6 dagen gemiddeld op 36.6 grade. Ooooow ik hoop t zo!
hahahaha muuske lekker vlaai zou ik best trek in hebben nu heeerlijk hahahah nee we kunnen alleen maar afwachten en liever met zn allen dat in je uppie zo heb je nog wat steun aan elkaar ok toch liefs kaley