Hoi ik zit in hetzelfde schuitje als jullie. Ik had uitgerekend met een normale cyclus van 28 dagen dat gisteren de innesteling zou zijn. Er stond in ieder geval dat 5 januari meest vruchtbare dag zou zijn en 6 januari de eisrpong . De innesteling zou 11 januari moeten plaatsvinden. Hoop voor ons allemaal dat het gisteren ingenesteld is. Hi hi.... Groetjes Melis
Ik hoop t ook! Zal voor je duimen. Ben echt misselijk joh, net boven de wc gehangen Hoop geen buikgriep! :x
@ Hoi Melis83: zo te zien wordt ons feestje steeds drukker. Haha.... Gezellig toch! @ Dames suc6 allemaal! Groetjes Marjo
Ook ik zit in hetzelfde schuitje. Goed geklust maar wanneer m'n ei is geweest, geen idd. Cyclus is dan ook erg verschillend. Ik kan over 6 dagen testen. Heb alleen last van zere tepels. Meiden succes en veel geduld met het wachten Liefs Flore
Wat een gezellig boel wordt het hier. En allemaal in hetzelfde schuitje, het wordt nog spannend straks! Ik blijf maar dat zeurende pijnlijke gevoel in mijn onderbuik houden, daar wordt ik echt niet vrolijk van. Ik probeer heel fanatiek op mijn lichaam te letten of ik iets voel, of er iets verandert of wat dan ook. Oh meiden wat wil ik graag zwanger zijn. Heb in november een miskraam gehad en ben daar echt kapot van geweest. Ben nu zooooo onzeker of en wanneer ik weer zwanger wordt, ik wil het misschien te graag!
@ Irene: Meid ik ken dat gevoel helemaal! Maar zou dat gevoel niet ook deels door de zenuwen worden veroorzaakt? Maar het is wel fijn te moeten w88 met meiden die hetzelfde voelen en doormaken! @ KOP OP MEIDEN: WE GAAN ERVOOR! Suc6! Groetjes Marjo
Ja, die goede raad van je moet er niet te veel mee bezig zijn is makkelijker gezegd dan gedaan... Vroeger leek het mij allemaal zo makkelijk om zwanger te worden. Maar dat is dan alleen omdat mensen pas zeggen dat ze zwanger zijn als ze al wat gevorderd zijn in hun zwangerschap. Hoe lang het geduurd heeft en wat er allemaal mis is gegaan, daar wordt nooit over gesproken. Pfff, nu ik er zelf mee bezig ben lijkt het allemaal een heel stuk moeilijker. Maar goed, meiden we houden er allemaal de moed in! Ik voel gewoon dat 2007 ons jaar wordt! In mijn horoscoop stond trouwens dat ik er in het najaar een zware verantwoordelijkheid bij krijg... Wie weet...
Wachten wordt inderdaad makkelijker als je je twijfels kan delen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten! Ook hier zeurderige buikpijn... Vriend wordt er een beetje gek van; Schat zijn mijn borsten nou groter of niet? Heb buikpijn! Nee hoef geen kruik etc etc! Gelukkig hier meer meiden met hetzelfde! Ik blijf duimen! [-o<
Dames, hier hebben we de NOD topics voor. Dus sluit je aan bij NOD Januari (eeh ja dat halen jullie nog) Deze zet ik op slot.