Hoiii Ik kon het toch niet laten en gistermiddag getest met de nieuwe early predictor.hartstikke negatief.al mn hoop was alweer vervlogen omdat t toch goeie gevoelige testen zijn. Nu vanmorgen mn temp nog meer omhoog dus nu toch weer een beetje hoop..wat denken jullie..van de predictor uitgaan of toch nog een kansje
Als je niet weet hoe lang je lf is, kun je uitgaan van 14 dagen. Dan ben je met 10 (of 9 wat ik denk) dagen veel te vroeg. Gewoon wachten en als je temp hoog blijft op 14 dpo pas testen, dit voorkomt een hoop onzekerheid en teleurstellingen.
Je zat gisteren op 9 dpo en dan zeker nog te vroeg zijn. Je temp is nog mooi. Morgen maar nog een keer testen dus
Ik heb altijd een lf van 14 dagen dus idd ook veel te vroeg..maar ben altijd zo ongeduldig haha.ga morgen nog een keer testen en dan gwn wachten tot nod
Hoiii Nou..vanmorgen getest metbde zw&kids dipstick die je 6 dagen voor nod kan gebruiken..echt omo wit..niet eens een tuurtest helaas.ben nog wel een beetje vroeg (11dpo) maar ga er vanuit dat t weer niet raak is
Je LF is niet zo interessant hoor. Als je je eisprong zeker weet, dan kun je vanaf 10dpo op zoek gaan naar tuurstreepjes. Doet de lengte van je LF niets aan af
Ik denk dat het ligt aan een vroege/late innesteling ...maargoed..hier nog niks iig.denk dat ik nu gewoon mijn nod afwacht
Innesteling is tussen 6-10dpo, ook dat heeft niks met je LF te maken. Vanaf 12dpo testen de meesten zichtbaar positief.
Ik bedoel meer.. als je weet dat je een lf van 9 dagen hebt hoef je niet tot 14 dpo te wachten. Maar goed ik wacht liever te lang dan een witte test en onzekerheid. Maar dat is mijn mening.
Als t goed is vandaag 12 dpo..toch maar mn laatste kruidvat testje gedaan..na 20 min een mega tuurstreep Wat denken jullie??
Ja je moet echt turen om iets te kunnen zien..als is ie in het echt wel wat duidelijker.beschouw hem voor nu ook eerst gewoon als negatief maar omdat ie gister nog echt omowit was begin ik te twijfelen haha
Jaa ik kijk even wat mn temp doet morgen. Normaal zakt ie als ik ongie word op 13 dpo met 0,1 en dan 14 dpo weer na 36,6 Als mn temp morgen hoog blijft waag ik nog een testje is ie iets gezakt dan ga k er vanuit dat mn ongie komt
Ook als je LF 9d is gaat het hele traject dat een embryo doorloopt niet sneller. Sterker, met een LF van 9d moet je je eerder afvragen of het embryo wel voldoende tijd heeft.
Nou een flinke tempdaling vanmorgen dus verwacht vandaag of morgen mn ongie.op naar de volgende ronde