Ha meiden. even snel voorstellen. Ik ben kelly, inmiddels 15 mnd bezig voor ons tweede kindje. Zit in de MMM. Bezig met spuiten. Helaas afgelopen oktober chemische zwangerschap ( miskraam met 4 wkn) en afgelopen maand een miskraam met 8 wkn en curretage achter de rug. 3 weken na curretage eisprong gehad ( was vorige week vrijdag) en nu zeurderige pijn in mijn onderbuik en na het toiletbezoek wat bloedverlies bij het afvegen ( wel na flink persen, sorry voor de details). Nu heel spannend of dit een innesteling is ( zou kloppen met aantal dagen heb het namelijk vanaf dag 7 en zit nu op dag 9) of vroege menstruatie die op gang komt. Ik weet dat niemand mij daar uitsluitsel over kan geven , moet echt nog een week wachten om het zeker te weten maar wel de vraag, iemand hier last van de innesteling gehad ? en dan in de vorm van wat bloedverlies en/of zeurderig gevoel onderbuik? soort hele lichte menstruatie pijn? En is het toen goed blijven gaan of alsnog een menstruatie of miskraam geworden?
Hi Kelly, Ik herken dit van mijn zwangerschap wel. Dat was zelfs zoveel bloed dat ik dacht dat ik weer een menstruatie kreeg. Zoon is gezond ter wereld gekomen, vond het zo gezellig bij me dat hij 9 dagen extra is blijven zitten.
Geen bloed maar wel vanaf 10 dpo een menstruatie gevoel wat zeker een week heeft aangehouden en dan elke dag.
Bij mijn dochter had k ook t gevoel dat k ongesteld moest worden was er ook op aan t wachten maar er kwam maar Niks 6 juni deed k test positief en volgende dag bloed verlies wat 5 dagen aanhield. En nu is ze 3,5 jaar.