Kinderwens en osteopathie....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Justmiej16, 14 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justmiej16

Justmiej16 Actief lid

14 dec 2015
    234
    323
    63
    Vrouw
    Hallo dames,

er is vorige maand bij mij endometriose geconstateerd. Per toeval zijn we er achter gekomen toen ik een cyste liet verwijderen.
    Eind september 2015 besloten we om actief met onze kinderwens aan de slag te gaan. Dus, jullie begrijpen vast de emotie rollercoaster....
    Ik loop bij de gynaecoloog die bloed bij mij heeft laten afnemen, en tijdens mij volgende cyclus (dat moet blijkbaar in de 1e helft van de cyclus) met röntgen en vloeistof wil kijken of mijn rechter eierstok open is. Mijn vriend heeft vanochtend een potje moeten inleveren om te kijken of zijn zwemmers het allemaal goed doen.

Maar nu lees ik online dat mensen bij de osteopaat langs gaan voor een handje hulp. Om de organen 'goed te leggen' en te zorgen dat ze weer goed bewegen. Ik ben nu wel erg benieuwd naar ervaringen. Baadt het niet, schaadt het niet. Toch? Osteopathie heeft mij eerder goed geholpen met o.a. migraine.

2. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.401
    1.177
    113
    Bij mij heeft het kwa kinderwens niks gedaan, maar had ook pds en dat is sinds haar behandelingen wel mooi verholpen tot op heden..

3. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben 1 x naar de osteopaat geweest dat was bij mijn 4 e poging ivf, deze keer was het raak. Of het echt geholpen heeft weet ik niet, maar het is het proberen waard.

4. Justmiej16

Justmiej16 Actief lid

14 dec 2015
    234
    323
    63
    Vrouw
    Bij mij heeft het jaren terug mijn migraine verminderd. Vandaar dat ik dit ook wel zou willen proberen. Ook vanwege de endometriose....

5. Justmiej16

Justmiej16 Actief lid

14 dec 2015
    234
    323
    63
    Vrouw
    Baadt het niet, schaadt het niet. Toch? Gefeliciteerd met de zwangerschap! :)

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Wij zijn 28 maanden bezig geweest, toen ook naar een Osteo geweest behandeld in de week van menstruatie zo rond cyclusdag 5 en rond dag 11 nog een keer dag 12/13 posi ovu test en ik was die maand zwanger. Er bleek bij mij veel verklevingen te zitten....
    Bij de jongste ook weer laten behandelen en was de 2 maand zwanger na 15 maanden aan modderen.
    Dus ja ik durf wel te zeggen dat ik zeker weten zwanger ben geworden met behulp van de Osteo

7. Justmiej16

Justmiej16 Actief lid

14 dec 2015
    234
    323
    63
    Vrouw
    Dank je voor het delen van je ervaringen! Zo te lezen heeft het jou inderdaad goed geholpen! Heb jij ook endometriose? Omdat je verklevingen hebt....? En gefeliciteerd met je huidige zwangerschap! :)

8. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik loop bij de ostheopaat voor mijn maag en darmen..
    Maar ik heb ook wel degelijk het idee dat het geholpen heeft om mijn cyclus op gang te krijgen na het stoppen met de pil!
    Hele onderbuik is ook meebehandeld.
    Dus wie weet helpt het ook bij zwangerschap&endometriose.

Deel Deze Pagina