Hoi hoi, Ik ben nu 5 weken zwanger van ons tweede kindje . Voor me gevoel heb ik al een enorme buik en kunnen mensen er nu al niet meer omheen . Ik heb elke avond last van me onderbuik het voelt een beetje als ongesteldheid, heb geen bloed verlies of iets maar het maakt me onzeker. Hebben hier meer meiden last van? Heb over 2 weken me eerste echo.
Dit heb ik ook gehad hoor! Dat komt doordat je baarmoeder gaat groeien. Bij mijn eerste zwangerschap had ik het niet, de andere 3 wel.
Dat heb ik ook! Vanaf 10 dpo de hele dag door en nu vooral in de nacht... Het is hooguit een half minuutje en dan zakt het weer en dan zo'n 3 a 4 keer in de nacht.
Dag Pukkie, Hier hetzelfde en ik ben nog niet eens zo ver als jij! Mijn buik is nu ook al enorm aan het worden (heb een strakke buik van nature, dus nu hij wat is opgezet valt het meteen op). Ik kan helaas niet naar de WC, aarghhh... zou dat ook een oorzaak kunnen zijn van jouw krampen? Verder zijn mijn borsten inmiddels al een halve maat gegroeid en kan ik niet meer dan twee uur achtereenvolgend slapen. Maar ben o zo gelukkig!