Hoi allemaal, ben even benieuwd naar de lengte van jullie cyclus. Ik heb al jaren geen natuurlijke cyclus gehad. Eerst jaren de pil, toen de mirena. De eerste keer dat deze verwijderd was werd ik gelijk zwanger. En kort na de bevalling heb ik weer een mirena laten plaatsen. De mirena is 11 augustus verwijderd en 2 dagen later werd ik voor het eerst ongesteld. Ik had me ingesteld op een cyclus van 28 tot 32 dagen maar ik zit inmiddels op dag 36 En ik ben dus benieuwd hoeveel dit voorkomt...... Ik weet dat na het slikken van de pil je cyclus weer op gang moet komen in sommige gevallen maar bij een mirena is dit dus niet zo, deze beinvloed de cyclus niet!
Ben nu mijn cyclus aan het bijhouden en de eerste ronde voor een brusje was 55 ! dagen! Hopelijk is mijn volgende cyclus korter...
Geen idee nog wat de lengte van mijn cyclus zou moeten zijn. Ik heb er nu drie gehad na het stoppen met de pil en de lengtes ware: 32 - 35 - 40 Ze worden maar steeds langer :S
Hallo, Ik ben sinds mei gestopt met de pil en het moest allemaal even op gang komen. Maar nu heb ik 3 maanden achter elkaar een cyclus van 35 dagen gehad.
Ok allemaal lang dus..... Vind het niet leuk voor jullie maar wel fijn om te lezen dat het dus wel meer voorkomt. Zijn er ook dames die altijd zo'n lange cyclus hebben of is dat alleen na het stoppen met de pil?
Jeetje, ja ik zie het staan onder je banner, lijkt me ook lastig die onzekerheid.......ik maak het nu voor het eerst mee en vind het al erg...... Ben ook heel bang dat ik een onregelmatige cyclus heb....Gebruik jij ovu testen om je eisprong vast te stellen of hou je een bepaald kluspatroon aan zodat je altijd kans hebt om raak te schieten? Want met zo'n onregelmatige cyclus is het moeilijk 'rekenen'. Veel succes, hoop dat jet snel raak is bij je.
De eerste 7 maanden was mijn cyclus wel wat regelmatiger En we klussen gewoon om de dag Ben wel van plan om ovutesten te gaan gebruiken
Heb een korte cyclus. Tussen de 23 en 25 dagen. Dit was voor de bevalling ook zo en is in de loop van afgelopen jaar weer gelijk geworden. Vind het nu al vaak lang duren voordat ik kan testen. Kan me goed voorstellen hoe het voor iedereen moet zijn met een (hele) lange of onregelmatige cyclus.
Mijne staat er niet bij .. ik heb deze ronde een cyclus van 25 dagen namelijk. Vorige ronde 26 dagen. Heb een LF van 12 dagen en als je dan op dag 13 al je ei krijgt gaat het ineens snel!
Hoi, Mijn cyclus schommelt meestal tussen de 26-28 dagen. Maar over het algemeen is het 26 dagen en mijn ei is vaak tussen dag 12 en dag 14 (denk ik). Groetjes Vanilia
Begrijp hoe je je voelt, ik zint inmiddels op dag 41........word je echt moedeloos van. Anderen gaan op naar de volgende ronde, en jij moet maar wachten en wachten.......
zie mijn onderschrift. eerste cyclus na de pil 54 dagen, die erna 45 dagen en nu is het afwachten. ik ga denk ik vandaag met ovutesten beginnen. heb ik vorige ronde ook gedaan en na 20 testen (begonnen op dag 10 voor de zekerheid) eindelijk positief, zie album. voor de pil had ik al wel lange cyclussen 38-40 maar dus niet zo lang als nu na de pil. hopelijk worden ze korter. ze zeggen dat tussen je 25ste en je 35ste je cyclus gemiddeld het kortst en regelmatigst is dus laten we het hopen.. succes met zwanger worden!
heb mijn cyclus bijgehouden kort na ik gestopt ben met de pil. En zit nu in ronde 8. Ik maak wel een rijtje met lengtes want dit is heel verschillend. 27, 26, 31, 24, 31, 27 Schommeld dus tussen de 24 en 31 dagen. Word hier gek van want de keren dat het wat langer duurt test ik te vroeg (bij op dag 30) en da word ik een dag later ongesteld. Hoop dat hier meer regelmaat in komt liefs suzanne