Of hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Ik heb vorige week zondag of maandag mijn eisprong gehad. En sinds dinsdag voel ik me raar. Ik heb continu een vaag misselijk/weeïg gevoel. (Maar ja, misschien heb ik wel een staartje van een buikgriep) Ik ben moe, erg moe. (Maar ja, ik heb ook bijna 9 dagen aan een gewerkt....) Mijn borsten zijn gevoelig. (Maar ja, dat kunnen net zo goed de hormonen zijn, ik ben net twee maanden gestopt met de pil) Mijn buik is rommelig/gevoelig. (maar ja, weer die hormonen he, of die buikgriep...) Kortom, ik ben inde war! Ik wil best graag geloven dat ik nu al zwanger ben, maar aan de andere kant lijkt het me wel weer heel vroeg voor symptomen. (Tenzij mijn vorige menstruatie geen echte menstruatie was......) En dan lees ik hier al die verhalen en dan twijfel ik zo. Zoals ik al zei...Dat vreselijke vrouwenlijf.
Ik sluit me volledig bij je aan. Ik had 30 oktober mijn ei en voel vanalles. Hetzelfde als jij en verder wat krampjes. Zucht nog 8 dagen, hihi Liefs
Gek word je er van! Zo test ik al zeker een klein jaar met ovutesten en 'vang' ik iedere maand mijn EI.........maar deze keer dus niet! En nee, ik ben niet zwanger, zeker weten van niet! Ik vrees dat ik deze cyclus een te vroeg eitje heb gehad . Heb ik met mijn stomme hoofd gewoon laten schieten. Grrrrrrrrr: ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan :x (wij insemineren met donorzaad, dus het is bij ons (2 vrouwen) geen kwestie van wat vaker klussen, snap je) Dus inderdaad dat vreslijke vrouwenlijf
tja ben sinds juni met de pil gestopt mijn syclus was meteen goed op orde voel alleen iedere maand andere dingen na mijn ei...net als nu zeurend gevoel in mijn buik (soms wat steekjes) en onderrug gevoel van zwaardere (.)(.)en ook daar soms van die steekjes en sinds een paar dagen zoo moe branderige ogen en hoofdpijn en af en toe van die pijnscheutjes vanuit mijn lies naar mijn bovenbeen heb ik gewoonlijk voor mijn ei en als ik ongi moet worden maar moet het volgende week pas worden en vaker slapende voeten heb ik ook zelden last van. ach ja we zien het wel weer. liefs Brit
Gisterenavond ook nog eens een flinke steek linksonder mijn buik, duurde ongeveer 3 minuten. Nu ik er zo mee bezig ben dacht ik meteen: innesteling? Zeker gezien al mijn andere klachten. Ik ga nu maar proberen los te laten en er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat is zo moeilijk. Ik heb wel tegen mijn lief gezegd dat ik niet verbaasd zou zijn als het deze maand raak zou zijn, maar dat ik er niet helemaal op reken.
als je een beetje je eigen lijf kent en een beetje op hormoonschommelingen reageert, dan is het helemaal niet raar om vanaf het eerste begin al symptomen te hebben! Geniet van het idee en klus lekker verder, ook als het wel gelukt is!
ik heb vanaf me .. vr misk.. heb ik ongie krampen in me buik.. de dag dat ik als dag 1 van me cyclus heb gekozen is de dag dat het misging.. dus ik loop nu al 8 dagen met die ongie krampen .. dacht eerst nog mhh mischien toch nog zw maar de test zegt nu toch echt geen positief meer:S
Ik begrijp het helemaal. Ik had het ook afgelopen maand, ik was er echt niet belachelijk mee bezig, kreeg allerlei klachten en werd gewoon ongesteld. Ik was best teleurgesteld in mijn lijf zeg maar.
Daar ben ik ook zo bang voor ja. Van daar dat ik het nu probeer los te laten. Ik weet namelijk heel goed dat je lijf je enorm voor de gek kan houden, zeker zo vlak na het stoppen met de pil.
Ik heb gister een test gedaan want had de verschijnselen misselijkheid in de ochtend en zuur maar nee hoor negatief. Ik wacht deze week weer af en als er donderdag nog niks is dan maar weer eff testen.
Vandaag op wat steekjes onder in de buik en gevoelige borsten nergens (meer) last van. Ik word gek van mijn lijf
Ik heb last van ongi krampjes, lage rugpijn en iedere dag iets gevoeliger wordende borsten. Zondag is mijn NOD. Hoop toch echt dat dit niet de voorbode van de rode duivels is. Liefs
mijn lichaam houd me zo voor de gek dat me ovulatie testen etc positief zijn maar een echo heeft vandaag laten zien dat er helemaal geen eisprong is .. mag ik nog ruilen van voertuig?
Ik zou als ik jou was je lichaam maar eens ernstig toespreken, is het nu helemaal gek geworden? Maar zonder dollen, dat is wel heel vervelend! En nu?
Nhene: Dat is wel heel erg. Dat is niet eens je lichaam maar ook de testen die in het complot zitten Moet je nu binnenkorte terug voor een echo?
ja gelukkig wel ik moet vrijdag weer voor een echo ik heb afgelopen dinsdag een echo gehad en daarna weer een bloedtest aangezien het allemaal neit klopt... en nu moet ik donderdag oefenen en dan gaan ze vrijdag een samenlevingsonderzoek doen en ze gaan kijken of me ei gaat springen ... dus ik hoop het echt wat een stom lichaam heb ik zeg pfff het enige voordeel dat ik aan me lichaam heb is dat ik kan vreten tot ik neerval .. kom geen gram aan maar verder is het echt een drama zoveel dingetjes ik word er soms zo derpi van geen goede eieren geen goed slijmvlies spastische darmen open maagklepje zeldzame migrane steken astmatische bronchitis nu weer een operatie aan me vinger gehad 2 keer moet waarschijnlijk een 3e omdat het littekenweefsel teveel is geworden dan heb ik een bultje op me rug moetne laten wegsnijden omdat hij bleef groeien pffff wanneer mag ik nou is ruilen van voertuig ?
Het zit je inderdaad niet mee als ik dat zo lees. Veel sterkte aanstaande vrijdag. Hopelijk kunnen ze na het onderzoek vrijdag iets voor je doen en kun eindelijk verhuizen naar de roze wolk. Het is je absoluut gegund. Heeele grote knuffel van mij, en misschien helpt mijn nijn ook. Uiteraard ook voor je mannetje, want die zal het er ook niet makkelijk mee hebben. Mijn nijn: (konijn als je het niet ziet) () () ( '.' ) (")_(")
ja ik zie het hahah stoerrr haha heel leuk en bedankt dikke vette knuff terug ik geloof dat we hem beide wel kunnen gebruiken en succes met klussen komende week
Pfffff, ik blijf af en aan symptomen houden. Gevoelige borsten (en zie ik nu ook adertjes lopen? En het lijkt wel of ze groter zijn..), raar gevoel in de buik, hoofdpijn, rare smaak in de mond (is dat eigenlijk wel een zwangerschapssymptoom?), misselijk, vannacht had ik zelfs wat maagzuur. Ik had eerst bedacht dat ik anders morgen vast zou testen, maar ik ben bang voor een teleurstelling omdat: A. Het nog te vroeg is B. Alle klachten ook nog bij "ontpillen" kunnen horen. Nou ja, we gaan het weekend weg (met familie), dus dat verzet de zinnen wel een beetje. Ik zal alleen mijn glaasje wijn missen als we zo weg zijn. Gelukkig weet men wel dat we "bezig" zijn, dus ik hoef niks uit te leggen.
Ik heb net stiekum wel testen gekocht...misschien durf ik het samen met mijn lief wel aan...misschien ook niet