innesteling zonder menstruatiepijn of innestelingsbloed mogelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door brunette02, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Dag Dames

Even uit nieuwsgierigheid: kun je ook een innesteling hebben zonder menstruatiepijn of innestelingsbloed? en misschien enkel krampjes hebben in je borsten of iets in die aard? of komt dat bloed en die pijn er altijd aan te pas? Lees hier van veel dames dat ze de innesteling voelden, maar is dit altijd zo? Hoe was jouw innesteling?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hoeft echt niks te merken van een innestelling.

Bij Aiden heb ik het wel gevoeld, maar bij deze zwangerschap heb ik niks gevoeld.

Ook geen innestellingsbloeding gehad.

3. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Nee hoor bij geen van drieën gehad. Dus kan heel goed.

4. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Ik heb er geen last van gehad

5. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Ik heb ook niets gemerkt van de innesteling, dus nee hoor, je hoeft echt niet altijd wat te voelen! :)

6. Shirin81

Shirin81 Actief lid

14 okt 2012
    322
    0
    0
    Bij de eerste heb ik niets gehad bij de 2e wel. Dus idd het kan allebei

7. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Volgens mij voelt/merkt meerendeel van vrouwen niets van innesteling, hoor ;).
    Ik heb ook nog nooit iets gevoeld/gemerkt... En innesteling is toch zeker 3 keer goed geslaagd ;).

8. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    klinkt bekend.. ik zat elke keer mn wc-papiertje te bespeuren naar een "innestellingsbloeding" haha..
    ik heb niets van een innestelling gemerkt.. en de keren dat ik dacht wel dingen te voelen was ik dus niet zwanger..
    Ik herkende het aan pijnlijke borsten.. testen.. zwanger..

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Bij mijn vorige zwangerschappen geen last van gehad. Nu twee dagen licht bloedverlies. Wist niet wat me overkwam, maar nu dus zwanger.

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.259
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Het is mij nooit opgevallen in ieder geval.

11. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Bedankt allemaal voor de reacties en de dames die zwanger zijn wens ik heel veel succes. Ik heb er nog geen ervaring mee dus het is wel leuk om jullie reacties te lezen. Ik ging er altijd vanuit dat als ik niets voelde het niet raak was :)

12. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik vraag dat mezelf ook nu af want ik voel wel steken steeds maar geen bloed verlies gehad zolang geleden voor me

13. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Van mij is het net omgekeerd: de eerste ronde had ik rond mijn innesteling plots twee ferme steken, de tweede ronde heb ik twee dagen rondgelopen met ongelofelijk veel steken rond mijn innesteling en deze ronde voel ik amper iets, enkel steekjes in mijn borsten en pijnlijke tepels. Wat een raar lichaam.

14. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ongeveer 6 dagen na mijn ovulatie wel nu menstruatie pijn en rommende En misselijk nu al 4 dagen.. Grr maar ik weet dus niet of ik zwanger ben.. Maar zodra ik het weet last ik het horen.. Het is dus afwachten de een voelt kennelijk wel wat andere niet.. Succes!!

15. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Wanneer ga je testen?

16. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Je hebt wel een innesteling gehad, maar je bent niet zwanger, heb je dan een vmk gehad? Anders weet je toch niet of er wel een bevruchting of innesteling is geweest? Heb jij t niet over je eisprong?

Ik heb niks van de innesteling gemerkt. Ik had alleen een aanhoudende vete huid op de t-zone na mijn eisprong. Maar dat was misschien ook wel een chocolaatje teveel.

17. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Je begrijpt het verkeerd :) Ik bereken mijn eisprong via de calculator en die zit er nooit ver naast. Ook berekent de calculator wanneer je je innesteling dan zou moeten hebben. Die dag hou ik ook in het oog. De eerste twee rondes (toevallig of niet) heb ik rond die periode de eerste keer steken bij mijn schaambot gehad, de tweede keer had ik enorme menstruatiepijn. Deze ronde heb ik niets gevoeld. Ik heb dus geen miskraam gehad.

18. nyke

nyke Niet meer actief

Ik had juist het gevoel ongi te worden vanaf een week na de eisprong toen ik zwanger was :D

19. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Toch zou ik niet teveel van een calculator uitgaan. Die werken met gemiddeldes en weinig vrouwen lichaam houden zich daaraan. Misschien is wat jij voelt als innesteling wel je eisprong.

Volgens mij is de eisprong voelen en ook het voelen van de innesteling eerder een uitzondering dan een regel.

20. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Weet ik en ik ga ook niet echt op de dag er van uit dat ik dan mijn eisprong zal hebben, maar ik weet dan dat het rond die periode zal zijn.Als ik dan krampjes begin te krijgen en van die lange slijmerige slierten, weet ik dat het bijna zo ver is. Ik veronderstel dat ik bij één van de gelukkigen ben die de eisprong wel kan zien (slijmerige slierten) en voelen (krampjes).

Deel Deze Pagina