innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Missy538, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy538

    Missy538 Lid

    15 jul 2008
    75
    0
    0
    Ik heb vandaag vuil bloed gehad, maar 1 dag.
    Het is de 5e dag naar mijn ei sprong (volgens de calculator)
    Zou het dan mogelijk kunnen zijn dat ik zwanger ben?
     
  2. Apekop

    Apekop Actief lid

    29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Het zou innestelingsbloed kunnen zijn maar wat ik al eerder zei; heb er geen persoonlijke ervaring mee dus kan het niet met zekerheid zeggen...
    Afwachten maar totdat je ongesteld moet worden. Succes ermee!

    ps. de een heeft wel bloed bij de innesteling en de ander niet dus is geen bewezen feit dat dit bloed daarvan is
     
  3. Skye

    Skye Niet meer actief

    Volgens mij heb ik gister mijn innesteling gehad. Heel de dag ongiklachten en er kwam maar geen ongesteldheid. Nu vanmorgen misselijk wakker geworden en nog wat pijn in mijn onderrug.

    Over 6 dagen mag ik testen.........als ik dat volhoud tenminste
     
  4. Apekop

    Apekop Actief lid

    29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Ik wil je niet ontmoedigen maar heb dit ook gehad de eerste ronde en toen bleek ik niet zwanger. Maar wieweet is dat bij jou wel anders. Ik hoop het natuurlijk wel voor je. Succes meid! En we horen het wel als je zwanger blijkt! ;)
     
  5. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Hoop het Skye! Je kan beter toch 6 dagen wachten meid. Hoe lang heb je nou al gewacht tot het eind van je cyclus ;). Volhouden ookal is het heel erg spannend!
     
  6. Skye

    Skye Niet meer actief

    Ja, ik weet dat de kans klein is dat ik nu al zwanger ben. Maar het is gewoon zo lastig om jezelf ervan te overtuigen dat je het niet bent. Ik voel van alles en weet diep in mijn hart ook wel dat het niks hoeft te betekenen, maar ik wil zo graag en kan er gewoon niet mee stoppen, om eraan te denken. Gek wordt ik ervan. Want als ik zometeen negatief test, dan ben ik helemaal kapot
     
  7. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Probeer er aan te denken dat het wel langer kan duren dan 1 ronde.. En maak jezelf niet meteen kapot met je gedachten als je negatief zou testen :(. Het is dan erg jammer, maar het komt echt wel zover. 1 dag zal jou dag zijn, geloof me.
     
  8. Anna83

    Anna83 Bekend lid

    12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Skye: ik herken precies wat je bedoelt.
    Zit nu ook in 1e ronde en voel allemaal rare dingen, en mag pas over 9 dagen testen :rolleyes:
    Heb onwijs koude voeten en dan weer heel warm en heel erg veel dorst, maar ik ben niet ziek aan het worden, want heb dit nu al 3 dagen en voelt anders dan wanneer je ziek wordt. Daarnaast heb ik vlagen van misselijkheid en soms ben ik ineens heel duizelig. Snap er niets meer van... :(

    We blijven wachten... :(: :) :idea: :(:
     
  9. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    @ Anna, ik zou als ik jou was langer wachten met testen dan die 9 dagen. Ik werd na het stoppen met de pil pas na een cyclus van 35 dagen ongesteld. Voelde ook van alles en had zelfs blauwe aderen, nu nog links onder van me buik.
     
  10. Anna83

    Anna83 Bekend lid

    12 aug 2008
    558
    0
    0
    Thanx, hoe langer wachten hoe beter, maar ik heb echt GEEN geduld ;)
    Daarnaast heb ik getest met OVU testen en heb op 21e mijn EI gehad (ook gevoeld trouwens) het lijkt me dan raar als het langer dan 14 dagen duurt voordat je ongi zou moeten worden?
    Mocht ik over 9 dagen negatief testen, kan ik altijd een paar dagen later weer een testje doen of kijken of ik al ongi ben.

    Had je in die 1e ronde na het stoppen met de pil ook OVU testen gebruikt?

    Groetjes Anna
     
  11. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Op je 21ste dag of op 21aug? Ik denk dat je 2 weken na je ei ongesteld moet worden. Je kan over 8 dagen testen idd :D.

    Ik heb geen ovu testen gebruikt. Ben nu aan het tempen. Volgens mij heb ik me ei op dag 15 gehad en nu innestelling want ik heb roze en bruin bloedverlies :(...
     
  12. Skye

    Skye Niet meer actief

    Ik heb mijn ei ook duidelijk gevoeld, en dat was de 18de. Dus 14 dagen erna is rond 1 september en dan ga ik ook zeker testen. Als ik dan niet al ongesteld ben tenminste. Is het dan negatief, dan wacht ik tot mijn ongi komt. Komt ie niet binnen een week, dan gooi ik er gewoon weer een test tegen aan
     

Deel Deze Pagina