helppp..! ik weet het niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SirinCiik, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SirinCiik

    SirinCiik Lid

    27 aug 2008
    28
    0
    0
    denhaag
    hallo allemaal

    ik heb 3 maanden aan de pil gezeten en 4 weken geleden ben ik er mee gestopt op 1 aug, 6 aug was de eerste dag van me menstruatie.
    en nu heb ik sins anderhalfe week steeds dat ik misselijk heb af en toe een kleine steekjes onder in me buik net boven mijn lies. ook doen mijn tepels zoon paar keer perdag pijn. nu heb ik test gedaan van
    predictor en daar kwam een heel vaag streepje maar wel na 10 min
    nu vandaag heb ik nog een test gedaan en daar blijkt niks uit maar ben nog steeds misselijk. en weet het nu egt nie meer

    wat moet ik doen...? :cry: :cry:
     
  2. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Afwachten ben ik bang.
    Ik weet niet wat je cyclus gemiddeld is.

    Over een aantal dagen zou je streepje duidelijker moeten zijn.

    Succes met duimen draaien
     
  3. SirinCiik

    SirinCiik Lid

    27 aug 2008
    28
    0
    0
    denhaag
    ik weet dus niet wanner ik ong word want ik ben het altijd onregelmatig en heb ik ook altijd gehad allen sins ik aan de pil zat wass het normaal soms ben ik wel 3 maanden niet ongesteld het is altijd maar agwachten bij mij
     
  4. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Gats meid dat is ook waardeloos.

    Helaas kan niemand je helpen ben ik bang.
    Het enige wat je kan doen is nog een keer een test er tegenaan gooien.
    Wacht daar zo lang als je kunt mee des te meer hcg heb je in je bloed mits je zwanger bent.
     
  5. Anna83

    Anna83 Bekend lid

    12 aug 2008
    558
    0
    0
    Hoi SirinCiik,

    Dat is toevallig, ik ben ook op 1 aug met pil gestopt, alleen was ik 5 aug al ongi.
    Ik heb gelijk ovu-testen gebruikt en weet daarom dat ik 21 aug mijn ei had.
    Ik ga er even vanuit dat je een gemiddelde cyclus hebt van 28 dagen en dan is het advies om pas op 3 september te testen, want nu testen is echt te vroeg (gezien je menstruatie op 6 aug is begonnen).

    Heel veel succes en houd nog even vol, ik weet hoe moelijk het is, want ik heb exact hetzelfde als jij en zou ook het liefst nu een test willen doen, alleen heeft dat echt geen zin.
    Mocht je toch weer eerder gaan testen doe dit dan niet eerder dan zaterdagochten en gebruik OCHTEND urine, want die is het meest geconcentreerd!

    Hou vol en als je je hart wil luchten of de spanningen even beu bent, mag je me altijd een PB sturen.
     
  6. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Oei Anna je heb helemaal gelijk.
    Heb ik niet eens op gelet.
     
  7. Anna83

    Anna83 Bekend lid

    12 aug 2008
    558
    0
    0
    Had het zelf denk ik ook niet gezien hoor, zie het nu alleen maar omdat ik in exact dezelfde situatie verkeer ;)
     
  8. SirinCiik

    SirinCiik Lid

    27 aug 2008
    28
    0
    0
    denhaag
    ik word er egt helemaal gek van
    en ik begin ook steeds meer last van me kuurtjes te krijgen me tepels doen steeds pijner eerst was het af en toe maar vandaag kan ik ze niet aan raken en het wachten is egt zoo moeilijk :cry: heb nog nooit zo iets gehad ik denk zelf van mis ben ik er wel te veel me beziig en dat het allemaal tussen me oren zit
     
  9. Anna83

    Anna83 Bekend lid

    12 aug 2008
    558
    0
    0
    Weet je wat mij altijd een beetje helpt: Denken dat je pas vanaf vrijdag wat zou kunnen voelen, omdat er dan pas genoeg hormonen zijn aangemaakt waardoor je die kwaaltjes kan hebben.

    Ik hoop dat dat voor jou ook een beetje werkt.

    Liefs Anna
     
  10. SirinCiik

    SirinCiik Lid

    27 aug 2008
    28
    0
    0
    denhaag
    ik hou er nu gewoon op dak nie zwangerben
    maar togh stiekum denk ik af en toe van wel :p
     
  11. Anna83

    Anna83 Bekend lid

    12 aug 2008
    558
    0
    0
    Dat is ook een oplossing...en pas volgende week denken..uhm, misschien ben ik zwanger, even een testje doen. Dan hoef je je nu niet druk te maken :)
     
  12. SirinCiik

    SirinCiik Lid

    27 aug 2008
    28
    0
    0
    denhaag
    ja precies is veel beter heb de hele avond nie kunnen slapen :S
     

Deel Deze Pagina