Hallo, Herkend iemand ook een trekkend gevoel in de onderbuik bij een innesteling? Kwam er net achter dat mijn innesteldag vermoedelijk volgens de berekeningen gister was. Heb gister bijna de hele dag een trekkend gevoel in mijn onderbuik gehad. Zou dit er mee te maken kunnen hebben? Groetjes Fleur
Hoii..ik ben nieuw en heb een vraag,ik had vanmorgen na een toilet bezoek roze slijm op mn wc papier..ik zal evt. dinsdag ongi. moetn worden..wie o wie weet of dit evt. een innesteling zal zijn?
Beide kan volgens mij. Trekkend gevoel, tsja, dat is bij iedereen volgens mij anders. Het kan heel goed, maar ga er niet vanuit dat je nu zwanger bent. Rozig bloed is volgens mij wel heel duidelijk iets wat bij een innestelling kan horen, ook al is dat dan volgens mij wel wat laat. Innestelling is rond de 5 dagen na je ei, dus ruim een week voor je ongi. Maar goed, misschien is alleen dat slijm er wat later uitgekomen. Ik hoop het voor jullie!
Oooh ik hoop het ook zo..Heb vandaag bruinig slijm? snap er echt niets van heb ik namelijk nooit 2 dagen voor me ongesteldheid..Ik voel ook een soort kriebel onder in mn buik? Weet niet of dat een symptoom is?