Zwanger? Of toch niet

Discussion in 'Eerste symptomen' started by ladylady, Sep 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladylady

ladylady Lid

Sep 29, 2008
    21
    16
    3
    Female
    Groningen
    Hallo mensen ik ben hier nieuw en heb een vraag.. ik ben vandaag 2 dagen overtijd! Ik heb begin van de maand last gehad van bloeding na het plassen.. paar druppels bruin/rood bloed. Die maand ervoor ben ik gewoon ongesteld geworden en begin die maand had ik ook hetzelfde last van bloedverlies :(
    Ik heb vandaag ook een zwangerschapstest gehaald van CLEARBLUE in het ruitenvormpje kwam een streep en in de rondevorm ook een streep maar geen plusje.. is dat nou wel of niet zwanger? Ik heb 5juni mijn tweelingzoontjes verloren omdat ze te vroeg geboren waren :( en wil graag weer zwanger worden.. daarom wil ik te graag weten of ik nou wel of niet ben? Kan iemand me helpen!? :rolleyes:
    Oh.. en ik heb ook last van vaak plassen en misselijkheid.. en ben erg moe! Me borsten voelen ook heel anders dan normaal.. :(:

*Edit moderator: topic verplaatst*

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als er geen plusje komt te staan betekent dat niet zwanger, helaas!
    wat vreselijk dat je een tweeling bent verloren! hopelijk is het snel wel weer raak.

3. wolly

wolly Niet meer actief

In de beschrijving van de test staat als je zwanger bent een kruis moet komen te staan, dus als ik het zo hoor ben je njiet zwanger helaas.

Heel veel sterkte nog gewenst met het verlies van je 2ling zoontjes.

Liefs wolly

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!

5. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    geen plusje is niet zwanger.misschien morgen nog n keertje testen?heel veel succes meid!

6. ladylady

ladylady Lid

Sep 29, 2008
    21
    16
    3
    Female
    Groningen
    Dank jullie wel :) Ik heb het nog even goed doorgelezen dus de test was zoals jullie al zeiden negatief.. heb tegen mezelf gezegt dat als ik woensdag nog niks heb de dokter maar eens ga bellen om me daar te laten testen en alles te vertellen. Mischien dat ik dan sneller doorverwezen word voor een echo? Kijken of er wel of niet iets is.. wie weet! Best spannend en erg eng allemaal na alles wat er is gebeurt.. :rolleyes: we wachten maar af!

7. ladylady

ladylady Lid

Sep 29, 2008
    21
    16
    3
    Female
    Groningen
    :) Ik kon het niet laten en heb de dokter vanvochtend gebelt! Ze zei dat ik moet wachten tot ik 2weken overtijd ben.. weer even testen en als de test dan nog negatief is dan gaan ze kijken of er iets in de baarmoeder zit met een echo! Nou.. :) maar weer wachten dan en kijken hoe het verder gaat! Ben nog niet ongesteld geworden en vandaag 4 dagen overtijd.. en steeds een rare smaak in me mond alsof ik honger heb :S Trek in eten is ook heeeeeel erg.. maar het word dus weer eventjes wachten! :oops:

Share This Page