miskraam ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gilmoregirl, 31 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gilmoregirl

gilmoregirl Nieuw lid

31 okt 2008
    3
    0
    0
    Hallo meiden,

Vorige week had ik een positieve test, weliswaar een heel licht streepje en op de dag van mijn verwachte menstruatie.
    Twee dagen later begon ik met bloedverlies, ik heb dit 4 dgn gehad, alleen maar helderrood/oranje bloed, geen stolsels helemaal niets.
    Ik dacht meteen dat het een vroege miskraam was. Maar nu twijfel ik toch want bij een gewone menstruatie verlies ik altijd wel wat stolsels of bruin bloed.
    Wat denken jullie hiervan?

2. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Ik weet het niet...
    misschien nog een testje? een digitale van CB is duidelijk

Succes en laat maar weten hoe het gaat.

x-je

3. gilmoregirl

gilmoregirl Nieuw lid

31 okt 2008
    3
    0
    0
    Ja dat durf ik eigenlijk niet zo goed.
    Ik zit al in de medische molen en heb tot dec gekregen om nog op de normale manier zwanger te worden.
    Ik heb tijdens deze cyclus een innestelingsbloeding gehad, 5 dgn daarna een pos. test (gewone Clearblue).

Maar een normale menstruatie bestaat bij mij nooit uit alleen maar helder bloed. Dat is het rare. Een miskraam lijkt mij ook niet uit alleen maar helder bloed te bestaan.

Ik heb dinsdag sowieso een echo om een follikelmeting te doen. Misschien zien we daar iets op...

4. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    ik had tijdens mijn laatste mk ook bijna alleen maar bloedverlies (wil je niet ontmoedigen hoor)
    tot 5 of 6 dagen na de eerste bloeding, toen kwam alles los.

veel succes meis!

5. gilmoregirl

gilmoregirl Nieuw lid

31 okt 2008
    3
    0
    0
    Ja het zou natuurlijk ook nog steeds echt zo kunnen zijn en eerlijk gezegd ga ik ook niet uit van een zwangerschap. Maar het bloedverlies is nu wel echt gestopt, ook niets vreemds, want ik ben normaal ook niet lang ongesteld.

6. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Ben benieuwd en wens je veel succes en sterkte!

Hoop voor je dat het gewoon goed zit...

x-je

Deel Deze Pagina