Hoi , Nou ik heb al 4 dagen last van ongi-krampen en pijnlijke (.)(.) ben extreem moe ...van een even inspanning word ik draaierig, nu zou ik morgen ongi moeten worden , maar heb vandaag een test gedaan die was negatief , hoe en wat is dit dan wat ik voel?? ben zooo moe Liefs van mij.
Let erop dat je ook heel goed schijnzwanger kan zijn! Probeer te relaxen en over een dag of 2-3 weer te testen, scheelt enorm veel stress waardoor je ongi toch uitgesteld word en t laatste wat je wilt is een lange cyclus, geloof me maar :s
Hoi Ja ik denk ook steeds ik moet gewoon ongi worden en ik ben niet zwanger.. want normaal als ik ongi word heb ik ook pijnlijke (.)(.) maar dan is het over na een paar dagen en nu niet , en die moeheid daar heb ik eigenlijk geen last van als ik ongi moet worden wel duizeligheid.. is zo iritant....dus waar dit vandaag komt pff joost mag het weten haha.
Kan ook wat langer duren voor je positief test? Hoor je ook wel vaker.. Ja het beste is afleiding zoeken en over een paar dgn nog eens testen. Maarja dat is natuurlijk lekker makkelijk gezegd...
Hoi ja ik ga er vanuit dat ik gewoon ongi word! alleen bij mn maandelijkse ongi worden , heb 1 dag van te voren kramp en altijd in de nacht.. maar dit x 4 dagen van te voren lichtelijk ,dan weer ff heftig en geen bloedverlies helemaal niks.. ja ik zoek afleiding HIER hahaha....