Ik heb gisteren geklust, maar hebben in de 9 jaar dat we samen hebben dit nog nooit meegemaakt: Het was heel fijn maar ook heel anders, wij hadden beide echt zoiets van hé! Heel gek, en vanacht beetje rommel in de buik,nu vanmiddag echt in de buik al hele dag. Zou je dat kunnen voelen dat het nu raak zou kunnen zijn? Heeft iemand ervaring hiermee?
hey heb er geen ervaring mee heb nog geen kids en nooit zwanger geweest. maar hoop t voor je .al staat er over 2 dagen je eisprong hebt kann het ook eerder zijn. succes
ik heb ook nog geen kinderen en ben al 6 jaar bezig, nee die banner klopt niet helemaal ik controleer altijd cervixslijm, want ik was juist altijd veel te laat als ik volgende de banner deed klussen. Maar was echt heel gek, mijn man had ook zoiets van dit is gek, was heel anders, ik kan dat bijna niet uileggen! we staat op de wachtlijst voor ivf , maar zijn al beide drie maanden met accupuntuur bezig en dat heeft heel veel resultaat!
Medisch gezien kan je een bevruchting niet voelen, maar we emotioneel wel. Lijkt me sterk hoor, maar wie weet....
nou laat het dan toch zo zijn en dat de naaldje helpen hihi succes en we horen het wel als je kan testen
Bedankt allemaal voor de reacties! Nou ik zou dan kunnen testen denk ik rond de 25e als ik niet ga menstrueren. Ja mijn vraag was misschien heel gek hoor maar het was gewoon heel anders als anders. Ik heb nog eens gezocht maar er zijn vrouwen die inderdaad tijdens de klus wisten dat het raak was. Maar ja we weten hier allemaal dat ons lichaam ons ook voor de gek kan houden dus ik wacht maar rustig af. En maak mezelf maar niet weer een keer gek. Maar ik houd jullie op de hoogte! Liefs
Ik heb geen idee,zou wel heel apart zijn,hopelijk is het raak Wat heeft accupuntuur voor jullie geholpen als ik vragen mag?
Accupuntuur heeft heel erg goed geholpen! Ik ben zelf natuurgeneeskundig therapeut dus wist al dat het goed zou werken. Omdat ik steeds onregelmatig was, 1-dagsmenstruatie en daardoor de hormonen niet goed waren ben ik begonnen met accupuntuur. Eerst drie weken twee keer in de week accupuntuur gehad,en toen verder gegaan met kruiden. Resultaat: menstruatie van 4 dagen en regematig 28 dagen nu, veel rust in mijn lichaam en maak me niet meer zo druk! Mijn man heeft kruiden voor het zaad. Wij beide merken veel verschil en dit hebben we ook gedaan om ons voor te bereiden op de ivf. We gebruiken nu alleen nog kruiden en na terguplaatsing moet ik weer een keer accupuntuur voor de innesteling. We hebben afgelopen week zaadonderzoek gehad en ben nu benieuwd hoe het nu naar die kruiden is, maar dat weet ik pas over 5 wk. Een heel verhaal maar dan weet je waarvoor wij het doen, heel veel mensen die moeite hebben gaan naar accupuntuur, dus echt een aanrader! En wij krijgen alles vergoed van de ziekenfonds ook heel handig natuurlijk! Liefs Main