ben al 5weken overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pien81, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pien81

pien81 Nieuw lid

8 jan 2009
    3
    0
    0
    hoi allemaal

ik ben al ongeveer 5 weken overtijd!
    voel me vaak misselijk en heb ook vaak krampjes in mijn buik en als ik op mijn buik ga liggen doet dat vaak ook pijn of een vervelend goevoel.
    nou heb ik al meerdere testen gedaan en deze waren allemal negatief!
    ben ook naar de huisarts geweest en die vertelde dat ik toch nog mar even moet wachten.
    ik word hier zo gek van, weet gewoon af en toe niet wat ik met mezelf aanmoet.

o ja en mjn cyclus is al 16 jaar 28 dagen.

maar kan het zo zijn dat ik toch zwanger ben? wie heeft hier ervaring mee?

2. hankie

hankie Actief lid

9 nov 2007
    109
    0
    0
    een huisarts die bij 5 weken overtijd geen zwangerschapstest doet? ik zou er een eisen! Hij kan op z'n minst een bloedtest doen toch, helemaal omdat je zegt dat je altijd een cyclus van 28 dagen hebt....vreemd. als je al 5 weken overtijd bent, moet je hcg toch echt aantoonbaar zijn. Ik zou toch terug gaan naar de ha en een test of echo eisen.
    succes!

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Idd, ben het met hankie eens.. Kom op meid, ik zou de ha eens even goed de waarheid zeggen en een bloedtest of echo eisen

4. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Ik denk dat je zwanger bent. Had het zelf ook! Bij 21 weken teste de dokter eindelijk positief. De dokter dacht dat ik een maagzweer had maar ik was ook de eerste 3 maanden gewoon ongi en totdat ik naar een andere dokter ging en die zei dat ik miss zwanger was en dat was ook zo.

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Testen! :D Ik lees hier vaak positieve verhalen over Kruidvat 2 voor € 5,- maar die zijn helaas niet verkrijgbaar op het moment. Anders die digitale van Clearblue. En anders bij de huisarts eisen om een bloedtest of door laten verwijzen voor een echo.

Ik ben nu 9 dagen overtijd en test nog steeds negatief. Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en ik moet bij geen ongi volgende week terug komen. Maar jeetje.... 5 weken! Dat is wel heel erg lang.... en wat een ***kel van een huisarts heb je dan :(

Succes! En hou ons op de hoogte he?

Groetjes Cynthia

6. missrianne

16 dec 2008
    39
    0
    0
    Suc6 meid!

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nou, ik ben toch zo benieuwd!

Mijn huisarts zei vanmorgen " ik kan NIET uitsluiten dat je NIET zwanger bent, het zal niet de eerste keer zijn "

Nu heb ik ook wel geluk met mijn huisartsen (huisarts en vrouwelijke praktijk ondersteunster) Ik zou iedereen er naar toe willen sturen, maar ja, dan hebben ze straks geen tijd meer voor mij hahahaha!

Groetjes Cynthia

8. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    en nu cyntje, hebben ze bloed afgenomen?

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Uhhh nee.... :( Ik moet nog een week wachten. Als ik nog niet ongi ben geweest dan gaan ze verder kijken.... maar ik ga gewoon de 14e al... scheeld weer een dag hahaha! Omdat ik de 15e en 16e moet werken.

Groetjes Cynthia

10. pien81

pien81 Nieuw lid

8 jan 2009
    3
    0
    0
    hoi dames

bedankt voor julie reactie!
    ik gisteren nog contact gehad met mijn dok, en moet een week wachten voor ik naar het ziekenhuis mag om me te laten onderzoeken!

ik hou jullie zeker op de hoogte!

gr

Deel Deze Pagina