Hoi, Vraagje, of je een innesteling kan voelen na 4 dagen ovulatie? Overal lees ik na 5 a 6 dagen en met bloed We hebben donderdag geklust en uur nadat we geklust hadden kreeg ik mijn ovulatie (die voel ik) En een zondag kreeg ik aan de linker kant wat pijn(van de steken) voor 15 min lang. Het was een beetje onprettig en best een beetje heftig. Kan dit een innestling zijn? Ik heb dit nog nooit gevoeld dit is echt de eerste keer dat ik zoiets voel. Ik wist eigenlijk niet eens dat je dat kon hebben, pijn bij een innseteling. Wel dat je bloed kan verliezen. Maar dat is bij mij niet het geval. Voor de rest heb ik niet echt het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn. Wat denken jullie... Gr R
ja hoor, kan best dat dit je innesteling geweest zou kunnen zijn, alleen zeker weten zal je dat pas rond je NOD doen.. meestal is de innesteling 5-7 dagen na je ei, maar dat is ook maar een indicatie.. eerder of later kan altijd.. en dat je bloed zou moeten verliezen tijdens een innesteling is meer een uitzondering dan regel