ik had een vreemde vraag' ik heb in gister een zwangerschaptest gedaan die was positief dus gelijk een afspraak gemaakt bij me dokter daar kon ik gister terecht ik moest nogmaals een test doen deze was negatief hoe is dit mogelijk?
Met welke heb je zelf getest? Heb je die van jezelf met ochtendurine gedaan en die van de huisarts niet?
bedankt voor je reactie nee beide waren in de middag! maar nu vraag ik me dus wel echt af of ik zwanger ben en zo niet hoe kan dit dan?
dat is balen meid.. welke test heb je gedaan? sommige geven helaas vals positief, bijv de + testen van kruidvat, daarbij zie je vaak een dunne pennestreep wat een + moet voorstellen en toch negatief blijkt. was de positieve zwangerschapstest erg donker of was het een heel licht streepje? en ben je overtijd of nog voor je NOD? ik zou als je ongi niet komt over 2 daagjes nog eens testen succes meid liefs Daantje
ik baal inderdaad voor mij is het nog steeds de vraag het voelt namelijk wel of ik zwanger ben heb namelijk al een dochtertje ik wacht me ongesteldheid af en dan zal ik wel me antwoord krijgen bedankt voor jullie reactie