Roze slijm na het drukken en HET

Discussion in 'Zwanger worden' started by geertje1987, Mar 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. geertje1987

geertje1987 Actief lid

Nov 24, 2008
    158
    0
    0
    veendam
    hallo

Ik mag pas woensdag testen, maar ik heb nu al 2 dagen na het drukken bij de ontlasting en na HET donker roze vloeing. Daarna houdt het weer op. Gister dacht ik, ik ben 3 dagen te vroeg ongesteld geworden. Maar het zet niet door en het heeft een andere kleur. het is dus gewoon vloeien.

Hebben jullie hier wel al vaker over gehoord?

PS: ik heb ook weer een nieuwe symptoom van zwangerschap erbij gekregen. Pukkels naast de tepels. Flink veel.

Het blijft spannend :)

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hey meid,

dat bloed kan goed nog een innestelingsbloeding zijn of dat er een adertje is gesprongen door het te hard drukken, dat zie je wel vaker ( vooral bij een zwangerschap omdat alles beter doorbloed is)

die bultjes op/onder de tepels noemen ze de kliertjes van montgomery ( die houden de tepel vet)

wanneer ga je testen meid? 1 advies.. koop de kruidvat/trekpleister testen 2 voor 5 euro ( als het maar geen + testen zijn, die zorgen té vaak voor verwarring)

liefs daantje

3. geertje1987

geertje1987 Actief lid

Nov 24, 2008
    158
    0
    0
    veendam
    dankjewel Daantje.

het hoort wel positief. Ik ga woensdag eerst testen. Ik heb de 2 testen voor 5 euro al in huis. Lekker goedkoop en er goede verhalen over gehoord. nog even anderhalve dag wachten. erg spannend.

Ik las ook ergens dat die pukkeltjes voorkomen als je zwanger bent. Normaal heb ik die niet namelijk. De kliertjes van montgomery is dat iets wat altijd zo is of ook alleen bij de zwangerschap?

4. SeaShell

hoi meid,

die kliertjes verschijnen alleen tijdens de zwangerschap

goed dat je de kruidvat testen hebt en pas op je nod test, die kruidvat testen testen nooit vals positief :)

liefs daantje

5. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    sorry dat ik even stoor, maar die kliertjes horen niet alleen bij zwangerschap!
    Ik heb namelijk mijn halve leven al pukkeltjes op mijn tepelhof en als ik daar in knijp komt er talg uit!
    Dus sorry maar is niet alleen een zwangerschapsverschijnsel.....

6. SeaShell

als je ze al heel je leven hebt niet nee, maar als ze '' ineens'' tevoorschijn komen, kan het wel eens zijn

ze komen namelijk ineens tevoorschijn tijdens de zwangerschap, maar normaal kun je ze ook al heel je leven hebben idd

7. geertje1987

geertje1987 Actief lid

Nov 24, 2008
    158
    0
    0
    veendam
    oeiiiiiii spannend zeg.

jullie horen het morgen. Morgen is mijn NOD, mijn testdag. Hopelijk positief.

dankjulliewel voor de berichten. ik ben wat rustiger

8. geertje1987

geertje1987 Actief lid

Nov 24, 2008
    158
    0
    0
    veendam
    hallo allemaal.

het is nog wel negatief bah. Misschien nog ietsje te vroeg. Toch ook niet echt een ongie gevoel.

Ik was de vorige keer ook op het einde van de avond ongesteld, het zat tegen de donderdag aan. Het kan best wel zo zijn dat ik morgen mijn NOD heb. Ik test morgen wel weer. Het is wel te spannend nu vooral.

de pukkeltjes op mijn borsten verdwijnen langzaam. wat betekend dat? Er zat ook stukjes bloed weer in mijn urine vanochtend. Ik weet het helemaal niet meer.

HELP

9. geertje1987

geertje1987 Actief lid

Nov 24, 2008
    158
    0
    0
    veendam
    sorry ik dacht even dat die pukkeltjes verdwenen waren. Toch niet. ze zijn kleiner geworden, maar het zijn er ook meer geworden. nu heb ik er 5 op 1 borst. 2 grote op de andere. nog geen ongie. even afwachten.

hopelijk positief

10. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    spannend hoor! we zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Na het plassen bij het afvegen vanmiddag wat bruin slijm, verder niks meer te bekennen. Het was ook geurloos. Verder geen krampje of iets te merken! Ik ga misschien morgen ook testen als er nog niks doorbreekt vandaag (kan me eigenlijk niet voorstellen)..

11. geertje1987

geertje1987 Actief lid

Nov 24, 2008
    158
    0
    0
    veendam
    ja precies. Het was bij mij ook geurloos. In de onderbroek rook het gewoon naar Witte vloed, niet naar ongie. Ik voel wel krampjes, maar dat voel ik al 5 dagen. dat heeft ook niks met de ongie uit te staan. Ik ga over 2 dagen maar weer testen. morgen is denk nog te vroeg. even kijken of de ongie weg blijft.

Ik hoop het voor je dat het voor jou positief is. echt wel spannend he?
    Hoeveelste ronde is dit voor jou dan?

liefs geeke

ik duim voor je

12. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    voor mij was het ronde 7, maar de ongi is vanmorgen wel gekomen incl lichte krampjes, maar niet erg hevig. Zit nu dus in ronde 8..

Hoop dat jij beter nieuws hebt.. wanneer ga je testen?

13. geertje1987

geertje1987 Actief lid

Nov 24, 2008
    158
    0
    0
    veendam
    ach jammer ja weer. Balen he dan? Je bent nu al bijna 8 maanden bezig. Dit is jullie eerste?
    Het gebeurt toch ook wel eens dat vrouwen ongie worden en tegelijkertijd zwanger zijn. Is die cycles dan precies zo lang als altijd?

Ik weet het nog niet. ik ben nog niet ongie. Wel steeds bloed bij drukken enz. het is geen ongiebloed. Ook soms wat beige,bruine vloed. Ik weet het niet hoor. Ik heb de symptomen nog steeds van zwanger zijn. Het zit niet tussen mijn oren., Mijn borsten zijn groter geworden, echt joekels, nog steeds flinke aders erop, nog pukkeltjes op de mijn tepelhof wat er alleen komt als je zwanger bent. soms hebben mensen die altijd. maar ik heb ze nooit eerder gehad.gevoelige tepels, al een week krampen in de buik, een paar weken sneller op mijn teentjes getrapt, afwezig, heel moe enz. zo raar als ik dan wel ongie zal worden.
    Ik ga nog een paar dagen wachten met testen. Vandaag is eigenlijk mijn officiele dag dat ik moet testen. Ik ga eerst kijken of ik ongie word of niet en anders testen.

Ik hoop echt voor je dat jullie zwanger in ronde 8. dat zal geweldig zijn. jammer we hebben het niet altijd in de hand. ik hoop voor jullie nu wel.

liefs geeke

Share This Page