Ojee gevoelige tepels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Naomy, 20 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomy

    Naomy Actief lid

    12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    sinds 2 dagen last van erg gevoelige tepels. Veel jeuk en ze voelen anders dan anders, begin het nu echt spannend te vinden :)

    sorry moest t ff kwijt :D , nog 4 dagen wachten :(
     
  2. Angelaatje

    Angelaatje Actief lid

    14 sep 2005
    125
    0
    0
    hey meid

    hoop voor je dat het raak is!
    ik zit nu in ronde 3
    liefs
     
  3. Heb net voor je dezelfde vraag gesteld (wat een toeval), ik heb er namelijk ook erg last van!
    Heb het bij mijn vorige zwangerschapschap niet gevoeld (of niet gemerkt).Nu heb ik uren achter elkaar jeuk. Het zijn voornamelijk mijn tepels die jeuken. Heb over twee dagen mijn NOD, maar wacht toch zeker 5 dagen na mijn NOD met testen. Vorige keer heb ik een test gedaan en toen bleek ik niet zwanger. De volgende dag :evil: , vond het wel zonde van zo'n dure test! Ga dat dus nu niet doen.

    De vorige zwangerschap was ik in 1x zwanger, het is nu mijn 2e ronde, zal toch niet weer zo snel gaan? Misschien klinkt het raar, maar van mij hoeft het niet direct raak te zijn. De voorpret vind ik overigens net zo leuk!!
     
  4. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    hoi hoi,

    grappig he dat die klachten zo bekend zijn. ik heb ook veel last gehad van mijn borsten incl jeuk en heel gevoelige tepels, in de zin van niet fijn en verder borsten ook gevoelig. blijkt achteraf bij ontpillen te horen. nooit geweten dat het zo'n invloe dop je heeft.

    maar ja, tegelijkertijd staat gevoelige borsten ook weer in rijtje van zwangerschapssymptomen. om het lekker verwarrend te maken.
    succes
     
  5. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    ik heb ook de eerste twee weken na het stoppen met de pil last van gevoelige tepels en een ongesteldheids pijn. En idd. dit hoort bij het ontpillen volgens mijn dokter. Althans ik moet morgen :evil: dus misschien toch niet dan??? Spannend.
     
  6. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    hallo iedereen

    Ik heb ook last van een brandende of zeurende pijn onderin mijn buik. Echt een apart gevoel.En mijn tepels zijn ook zeer gevoelig en afwisselend met pijn en jeuk. Nu had ik daar vorige periode ook last van (tepels dan)na het stoppen met de pil. Afkicken enz ...maar daarna zijn de symptomen verdwenen en nu heb ik ze weer.

    Zal dit ook bij het ontpillen horen????? Ik ben gewoon optijd :evil: geworden en mijn eisprong is tot twee keer toe al zeer duidelijk aanwezig geweest. Gister moestmijn innesteling zijn volgens de calculator maar ik heb er vanaf zondag last van ...

    liefs, :rolleyes:
     
  7. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    duimen dan maar en afwachten meis

    succes debbie (ik duim alvast voor je )
     
  8. Julia

    Julia Lid

    31 okt 2005
    13
    0
    0
    gelderland
    Hoi, Ik heb ook altijd gevoelige tepels, dit begit ongeveer 1 dag voor mijn eisprong en stopt ongeveer 2 a 3 dagen na de eisprong. Het is net weer over en moet volgende week ongi worden dus ik hoop niet dat het gelijk inhoud dat ik niet zwanger ben... :(
    succes...
     
  9. Elpee

    Elpee Actief lid

    24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    Ik heb al geruime tijd last van gevoelige tepels (gewoon pijnlijk eigenlijk)... Geruime tijd = 5 dagen... En het wil niet over gaan. Aangezien ik niet aan mijn cyclus uit raak, weet ik ook niet of dit eventueel signalen zijn van zwangerschap. Frustrerend! Ik wil natuurlijk wel testen, maar ook daarvan weet ik niet wanneer het precies de moment is...
     

Deel Deze Pagina