ik snap er niks meer van. ik had veel vruchtbaar slijm deze maand. ook met vingers gecheckt. sex gehad en 2 dagen later pos. ovulatie test en sex gehad. altijd na mijn ei krijg ik grote pijnlijke bortsen. nu niks.............dus ik snapte het niet. volgens mijn berekeningen net als elke maand, moet ik morgen ongi worden. sinds 4 dagen heb ik nu borstpijn dus ik dacht: zou er iets anders zijn? ik de cb digitale test met indicator gedaan met o.urine vandaag en negatief. Zou ik geen ei hebben gehad ondanks het slijm en pos ovulatie test? ik test iedere maand pos. met mijn ei en altijd klopt het qua borstpijn en nod dag. zou het ei later zijn gekomen of zou ik toch zwanger kunnen zijn? die cblue digit. testen met indicator zijn toch heel erg gevoelig? Heeft iemand een theorietje voor mij? ik snap het niet meer. ow hier krijg ik echt huilbuien van........... over welke test hebben jullie het steeds van kruitvat? die heel erg gevoelig is? is die gevoeliger dan cb digit met indicator?
die testen van het kruidvat van 2 voor 5 euro (met een pipetje) schijnen heel gevoelig te zijn. Niet dat ik er ervaring mee heb, ik krijg er geen streep op tenzij ik hem erop teken geloof ik!
Ik begrijp je! ik zit met het zelfde probleem... In de test van de kruitvat zitten 2 testjes, voor 5 euro, die moet erg gevoelig zijn ... Zelf die vandaag ook gedaan zonder resultaat terwijl ik wel denk dat ik zwanger ben! Heb pijnlijke tepels, me buik word ronder ( een familielid vraag van de week zelfs of ik zwanger was ), en nog geeen ongesteldheid te bekennen... Maaar omdat ik eeen onregelmatige cyclus heb ( zie hierondeR) weet ik nu niet wannneeer ik kan testen , heb 26 mei duidelijk me ei gevoeld maar dan hoor je toch 14 dagen daarna ongesteld te worden??? snap er niks meeer van.. ?-?-50- Gependeld: MEI MEISJE Gister gependeld: NU ZWANGER MEISJE
misschien moet je over 2 dagen nog eens testen? ik zit met die rare borstpijn die later is. zou die van kruitvat gevoeliger zijn dan cb dig met indicator? zou het kunnen zijn dat ik over 2 dagen als ik het niet ben ook nog pos kan testen? wat een rot situatie he? pff
cb geeft volgens mij pas laat positief aan , heeft meer hcg nodig ....en die van kruidvat moeten heel gevoelig zijn...............maa daar heb ik ook geen ervaring mee....
Nou gister las ik op een forum dat verschillende vrouwen pas een week tot 9 dagen later positief testte!! Ze zeggen dat die van deKV nogal gevoelig is maar blijkbaar niet bij ons! of we zijn natuurlijk niet zwanger maar daar gaan we maar niet vanuit! Nou aangezien ik een onregelmatige cyclus heb denk ik dat ik er over een paar dagen nog niet positief test omdat ik natuurlijk niet weet wanneer ik kan testen! Ik zat net bij het forum buikfoto's te kijken en me vriend en ik hebben paar dagen geleden eeen foto gemaakt omdat hij vond dat hij nogal veranderde, en ik moet zeggen het lijkt echt op eeen zwangere buik!! dus hopelijk hoor ik gewoon bij de vrouwen die pas laaat na NOD testen! hmm afwahten duss.. Sterkte meid, hopelijk hebben we snel eeen positieve test!
hoop het ook. ik heb die van kv nog niet geprobeerd. alleen die van clear blue digitaal met indicator. daar stond op dat je 4 dagen ervoor al kunt testen maarja......dan maar even wachten en anders die van kv 2 voor 5