Even een vraagje..... zijn er mensen die ook al voor hen NOD getest hebben? ik kan eigenlijk niet meer wachten... moet nog tot de 24e:x?? mijn sym: Grote, pijnlijke borsten Drukkend gevoel in onderbuik vreselijk opgeblazen gevoel Borrelende darmen
De kans dat je 4 dagen voor je nod negatief test is groot. Dus ik zou toch nog even afwachten tot je nod. Succes!!
Hoi hoi! Zou ook echt wachten met testen... Hoe moeilijk het ook is... probeer je ook niet teveel van "symptomen" aan te trekken, want dat hoeft ook niet altijd wat te zeggen. Al hoop ik voor jou uiteraard van wel! Ik duim voor je
Hey Doena, Ik zou ook echt ff wachten tot je nod. De kans dat je licht posi test en dat het dan toch nog mis gaat is nog erg groot. En de kans dat je nega test omdat je voor je nod test is ook aanwezig. En verder, wat Christy ook al zegt, probeer je niets van de symptomen aan te trekken, je lijf kan je behoorlijk voor de gek houden... Succes met die laatste paar dagen! Knuf Sookie
Er zijn twee nadelen aan vroeg testen: 1. je kan onterecht teleurgesteld worden met een negatieve test omdat je gewoon nog niet het niveau hCG hebt dat nodig is om een test positief te laten uitslaan 2. je kan een tweede streepje (licht) zien, en toch ongesteld worden. Het aantal zwangerschappen dat voor NOD wordt afgebroken is veel groter dan daarna. Ik vond dit voor mezelf duidelijke redenen op pas op NOD te testen.
mijn sym: Grote, pijnlijke borsten Drukkend gevoel in onderbuik vreselijk opgeblazen gevoel Borrelende darmen Hoi! Ik heb zelf ook een aantal keren echt dezelfde symptomen gevoelt. En werd toen toch ongesteld... Dit hoeft dus niet te zeggen dat het raak is. Ik hoop het natuurlijk wel voor je, want dat zou fantastisch zijn!!! Probeer in de rust te blijven. Succes en ik duim voor je!