Even een vraagje! Ik heb nu al een weekje een zeurende pijn onder in mijn buik, dit voelde ik ook altijd net voor ik ongesteld moest worden (toen ik aan de pil was) maar nu doet het aan de linkerkant ineens veel meer pijn Wat kan dit zijn? Kan dit te maken hebben met de innesteling? of is dit te vroeg? ( dit moet mijn 1e ongi worden na stoopen met de pil). Of is mijn kans om zwanger te zijn al verkeken deze keer?? :
Het klinkt mij in de oren als een eisprong. Even noteren welke dag je nu zit en wanneer je ongi wordt. Enne, klussen voor de zekerheid!
Hoe lang ben je vruchtbaar? vanaf je eisprong. Weet iemand dat? (ben nog een groentje op dit vlak) We hebben zondag nog geklust . Vanavond dan maar even extra lief voor mijn manneke zijn . Liefs essiee
dat dacht ik ook ja, dus vond deze pijn erg vreemd. Gister de hele avond nog last van gehad, nog wel even geklust . Vanmorgen had ik veel slijm en dat was een beetje bruin en een beetje roze. Bij de 2e keer naar de toilet was er niets meer? Heb nog af en toe steken/krampjes in mijn buik maar minder dan de rest van de afgelopen week. We wachten wel af wat er komen gaat. Liefs essiee