Hoi meiden, graag jullie advies. Ik heb het idee dat mijn hormoonhuishouding ernstig is ontregeld na het stoppen met de pil. - Eerste echte cyclus 20 dagen, nu al op dag 36. - Nu twee dagen wat bruinverlies zonder dat het er op lijkt dat er een echte ongi aankomt. - Een puistenkop zoals ik nog nooit heb gehad, en dat al een maand lang. - Woedeaanvallen en depribuien waar je niet lekker van wordt. - Lage bloeddruk en last van duizeligheid. Los van de zwangerschapswens (want zwanger worden gaat zo natuurlijk ook niet) moet je dat toch niet willen? Zou ik eens naar de huisarts moeten gaan? Wat denken jullie? Of zou de ha toch niets kunnen doen?
Zou ik wel doen, misschien dat de HA je wel kan helpen. Misschien dat hij dan een bloedtest kan doen. Liefs, Duveldraakje
@Duveldraakje ik zit met hetzelfde probleem ongeveer! ik denk dat je gewoon moet bellen en een afspraak moet maken! succes!!
Heej druif.. hoe erg het ook is.. ik zou zelf nog ff afwachten met naar de h.a. te gaan.. Ze wimpelen je toch af als je niet al een half jaar bezig bent of geen duidelijke reden hebt. Met je cyclus, kan het zijn dat je nog ontpilt. 36 dagen is op zich nog niet zo lang. dat bruin verlies, sommige dames hier op het forum hebben dat een week voordat ze ongesteld moeten worden (geen verstand van, heb ik nog niet gehad) Over die puisten... slikte je de diane 35? En anders..... de pil zijn rothormonen, je hele lichaam is gewoon nu heeeeeel erg van slag.. ik herken het probleem.. mn vriendje moet zich af en toe ook bergen... vaak ook huilen, emotioneel...blablalba.. lekker vrouwelijk dus. Waar ik wel voor naar de h.a. zou gaan. is je lage bloeddruk en duizeligheid, misschien bloedarmoede? Vooral luisteren naar je eigen gevoel...!!!
ja echt wel!! ik heb gelukkig wel een goede ha. kon ook heel goed bij hem terecht met mijn hoofdpijnen! terwijl ik ook dokters heb gehad die zeiden ach neem maar een paar pilletjes en ga maar lekker slapen want je zou wel te druk geweest zijn meisje!! ik heb dus goede hoop bij mijn ha!!
Ik zou ook gaan, je hoeft niet te gaan omdat je nog niet zwanger bent. Maar je kan wel je klachten opnoemen en vragen hoe dat kan. Want het is wel gewoon erg vervelend..
Ik zou met de hormoonklachten nog ff wachten. Je bent denk ik gewoon aan't ontpillen en dan is een 36 dgs cyclus nog niet echt extreem....Geef je lichaam gewoon even een kans...denk dat de ha er nog weinig aan zal doen. Hij kan je alleen iets geven om je menstruatie op te wekken, maar dat doen ze volgens mij echt nog niet na zo kort met de pil te zijn gestopt en na een cyclus van "maar"36 dagen.... Als je veel last blijft houden van je bloeddruk zou ik daarmee idd wel even naar de ha gaan. Zou beginnen met dropjes eten ....Ik heb er ook regelmatig last van, maar als ik dan iets zoets of zouts eet, is het meestal zo weer over. Suc6!!