Zou dit een eisprong zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jasmijn24, 15 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

3 jul 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Jasmijn24, 15 aug 2009
    Laatst bewerkt: 15 aug 2009
    Hallo Meiden,

Ik ben pas gestopt met de pil, ik dacht ik hou gewoon even de dagen in de gaten en ga uit van een 28 dagen cyclus.
    Nu zat ik gisteren op mijn 16e dag en had ik de hele dag hele erge steken links onderin mijn buik, net iets boven mijn lies..
    Zou dat een eisprong zijn geweest? Vandaag is het over?

Toen ik naar de wc ging had ik wittige afscheiding met heeel iets bruin bloed erbij..
    Wat denken jullie? Zou wel mooi zijn hihi;)

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi

toen ik een keer eerdre gestopt was met de pil, had ik ook dat ik zo'n stekende pijn in mijn lies had, en 2 weken later was ik ongie dus denk wel dat ik toen mijn eisprong had dus waarschijnlijk heb jij dat ook.

3. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Hoi Jasmijn,

Ik vind het een beetje lastig te zeggen..witte afscheiding hoort niet echt bij een eisprong..dan is je afschijding slijmerig en doorzichtig..

wanneer ben je precies gestopt met de pil?? Heb je al een ontrekkingsbloeding gehad en wanneer was die dan??..Misschien is dit je eerste echte ongi?? Of een innesteling?? Poe..het kan heel veel kanten uit..

Succes in ieder geval!!

4. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

3 jul 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja het lag op een wc papiertje wat wit was dus het zag er wit uit hahaa! Maar ook wel doorzichtig want daardoorheen zag ik een bruinig sliertje (leuke details he haha)

Ik ben eind juli gestopt met de pil, 29 juli eerste dag ontrekkingsbloeding. Dus qua telling zou de eisprong wel kunnen, innesteling kan niet we hebben het veilig gedaan;) Wil eerst even weten hoe mijn cyclus is..

Bedankt voor jullie berichtjes.. Vind het wel spannend allemaal of mijn cyclus goed gaat lopen ;)

5. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Ik denk wel dat het je eisprong is geweest.

Succes!!!

Deel Deze Pagina