Wie erkent dit!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lilmomo, 13 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Wie kerkent dit
    ik heb een paar dagen geleden me eitje gehad en nu heb ik sinds van middag contineu last van me rechterkant en is best wel vervelen en doet best wel pijn.
    wat kan dit zijn!! ik heb dit nog nooit eerder gehad namelijk en maakt me best wel ongerust.
    als het morgen nog is ga ik een afspraak maken bij de dockter.

groetjes lil momo

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Nee, ik herken het niet...heb wel pijn .., maar op een andere plek :oops:
    Kijk het even aan en ga anders naar de ha (moet je horen wie het zegt 8) )

3. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    haha jah het is meer aan de kant van me eileider en heb zo'n raar gevoel ik me buik af en toe slijmverslies eiwittige slijm. maar me eisprong is al geweest. kan het niet zo zijn dat het eitje bevrucht is en onderweg is naar mijn baarmoeder.

4. tinkerbel31

tinkerbel31 Actief lid

5 sep 2006
    107
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    mijn zusje heeft daar ook vaak last. volgens de huisarts kan het door de eiersprong komen.

5. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    oww dan ben ik toch niet de enige die daar last van heb. het is wel irritant hoor als je zit doet het pijn als je ligt doet het pijn als je loopt doet het pijn wordt er gewoon helemaal niet goed van! maar ik hoop eigenlijk stiekem dat het het eitje is dat onderweg is naar de baarmoeder!;)
    ik zit nou in me zesde ronde dus wie weet is het nou eindelijk eens raak en hoort dit er gewoon bij.

6. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Zou het misschien door stress kunnen komen. ik ben de afgelopen dagen nogal gestresst omdat 14 maart me vader is overleden en nu is gisteren een vriend ook overleden 22 jaar en een harstilstand.
    ]

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    bah gecondoleerd meid, sterkte wat naar

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    in 1e plaats gecondeleerd meid,

maar kan het niet zo zijn dat door alle stress die je hebt je eisprong later is dan "normaal" wat jij beschrijft (de pijn) klinkt meer als je eitje die op springen staat...

maar goed ben natuurlijk geen dokter en weet niet of je tempt, of ovu testen gebruikt om te kijken wanneer je eisprong is??

sterkte in ieder geval en heel veel succes

9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Lilmomo,

Jeetje wat naar.
    Eerst je vader en nu een vriend. Nog zo jong. Heel veel sterkte.

Die pijn kan van je eisprong zijn. Ik heb het meestal links, heel soms rechts. Bij mij heeft het de tweede ronde aangehouden tot mijn ongi.
    Het zou ook van je darmen kunnen zijn, maar als je niet verstopt bent
    dan is dat niet waarschijnlijk. Het kan verder geen kwaad volgens de huisarts.

Succes met klussen!

10. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    ik heb er nou ook nog steeds last van maar wel minder als gisteren. als het me eitje had vind ik het wel raar want ik heb hem zondag gevoeld maar het kan idd dat ik het me verbeeld heb en dat hij nu op springen staat. maar dan moet ik weer een ronde overslaan want man lief moet van 6 uur tot 20 uur werken en daarna gelijk weg voor zijn compititie met tafeltennis. Mmm jammer maar dan zou ik dus een maandje moeten wachten.

groetjes lil momo

11. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    me vader was trouwens ook nog maar 44 jaar toen die overleed maar hij zat in een spychose en is voor een trein gesprongen heb geen leuke tijd meegemaakt. en nu een vriend van me is over leden komt dat allemaal weer naar boven van wat er toen is gebeurt.Allemaal door de drugs. me vader is daardoor opgenomen omdat hij alchohol en drugs verslaafd was wel niet zo heel erg maar wat noem je erg. en nu micheal dus zat ook aan de drugs en was 2 weken gestopt er mee en heeft dinsdag ochtend om 7 uur in zijn slaap een hartstilstand gekregen ook door de drugs. maar ik begin het nou wel beter te begrijpen waar ze het hebben gekocht altijd enzo en dat er heel veel rotzooi in maakt wat je lichaam kapot maakt.
    majah ik loop hier maar weer wat te zeveren het gaan hier inmiddels over zwanger worden he;)

groetjes lilmomo

12. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Als je steun nodig hebt kun je altijd op dit forum terecht en je kan altijd een pb-tje sturen.
    Ik zal voor je duimen dat jullie snel zwanger mogen zijn! :D

Liefs,
    Velobabe

13. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Dankje wel!! wij hopen het ook. en stiekem hoop ik dan dat het een jongetje wordt dan wordt hij vernoemd naar de vader van man lief en naar mijn vader en zijn naam is dan micheal:D

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    mooi meid.. en je mag best je hart luchten hoor.. Soms helpt het om dingen van je af te schrijven x

15. Annick

Annick Lid

5 sep 2006
    58
    0
    0
    Operator
    Turnhout
    hey,

die pijn in je rechterkant, die ken ik maar al te goed, ik heb dat ook gehad en ben er dan ook mee naar de ha geweest en zij vertelde mij dat het inderdaad van je eisprong kan zijn en bij mij was het ook omdat het mijn eerste maand zonder pil was en dan moet je lichaam nog 'ontpillen', heeft een tijd pijn gedaan maar is nu wel over, kan binnen 3 dagen testen en dan weet ik of het inderdaad 'ontpillen' was of iets anders!!!
    groetjes en nog veel suc6

16. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    ik ben al in ronde 6 dus als het nu nog ontpillen is vind ik het een beetje raar want ik ben maar 4 maanden aan de pil geweest en daarvoor ook bijna een jaar gestopt geweest met de prikpil al. de ha zei dat ik nu deze maand pas weer echt vruchtbaar ben dus ik denk dat het me eitje is en dat ik het me verbeeld heb zondag dat ik dacht dat ik me ei voelde.l Annick ik wens je in iedere geval veel succes over 3 dagen.

groetjes lil momo

17. Niet meer actief

Aller eerst natuurlijk gecondoleerd

Ik heb elke maand die steekjes links of rechts onder in mijn buik.
    Op de dag dat mijn ei springt zijn het hele flinke steken. De dagen erna tot aan mijn NOD blijven die steekjes aanhouden maar dan wel in veel mindere mate. Het is idd je eitje die aan het wandelen is ;)

Liefs,
    Gerrina

18. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    joepieee!!!! mag ook wel eens na 6 maanden dat ik nix heb gehad nu nog hopen dat het raak is !!!

19. Niet meer actief

Ik hoop het voor je.
    Succes met wachten de komende dagen.
    Valt meestal niet mee ;)

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    succes.. en ik heb het ook hoor die steekjes, maar misschien is het bij mij nog ontpillen.. ik hoop dat ik een flinke eisprong hebt en dat ze gelijk raak springen

Deel Deze Pagina