hoi meiden ik heb 4 jaar de pil geslikt(microginon 30) en ben 23 mei gestopt (zit dus nu in ronde 4) eerste 2 cyclussen waren 25. daarna begon het ontpillen pas (was letterlijk schijnzwanger)had echt alle kwaaltjes. wie van jullie heeft deze pil ook geslikt? wanneer begonnen jullie met ontpillen? en hoelang duurde het voordat je zwanger werd? ik ben benieuwd liefs roos
ik heb m ook geslikt. was in sept gestopt en werd pas rond oud&nieuw ongesteld:S. het is bij iedereen verschillend, maar hoop niet voor jou dat het zolang duurd, is echt om gek van te worden! &zwanger ben ik nog niet! ben net in ronde 3!
4jaar! maar het verschilt p p! Liefss Trouwens, ik werd HELEMAAL GEK heb zonder te liegen echt wel 25 testen gedaan ofzo !
ja zeker dat het verschilt per persoon. dat merk je nu al hihihihii zoveel testen wanneer mag je nu testen of ben je net weer begonnen met je cyclus?
ja achteraf is het lachen , hahahaha. denk nu ook steeds van stomstomstom. maar je gaat dan zoveel dingen denken, gingen er toen nog niet eens voor maar alvast stoppen met de pil enz. en voor de rest met condoom. maar toen d8 ik echt van o zal ik zwanger wezen en toen gaf me dat wel een blij gevoel en dan WEEER een negatieve uitslag hor!. maar nu gaan we dr lekker in t echie voor!
haai, ik had in april mijn laatste pil, en ik werd in mei zwanger maar die ging fout, kreeg een MK dus het hoeft niet lang te duren ik heb mijn pil 6,5 jaar geslikt groetjes, Ayize
thanks voor je medeleven..:d maar ik ga der nu weer voor zit nu op dag 8 van me cyclus dus het komt deze maand wel goed.. en jij ben je al zwanger...?
ik heb nog geen idee. mijn borsten zijn wel voller heb gister de hele dag een rare buik gehad. moet wel veel plassen maar ja dat had ik vorige maand ook wel veel erger. ik denk dat ik niet zwanger ben maar dat merken we al snel genoeg volgens mijn banner 5 dagen dus... liefs roos
Ben sinds april gestopt met de microgynon 20 (na 5 jaar slikken). Heeft bij mij zo'n 2/3 cyclussen geduurd om te ontpillen (veel (klachten), maar merk nu dat mijn cyclus ritme krijgt en ook weer natuurlijk begint aan te voelen. Merk ook steeds beter hoe mijn cyclus is elkaar zit.
oke das wel snel.. fijn dat je het nu al beter aan voelt. ik was votige maand helemaal van slag omdat mijn cyclus er dus al regalmtig uit zag niet dus. het vrouwen lichaam zit vaag in elkaar. succes meid en ik hoop dat je snel zwanger mag raken liefs roos
heb de pil zo'n 7 jaar geslikt, maar eigenlijk geen last gehad van 'ontpillen' en in de derde ronde zwanger! nu alweer ruim 11 weken!
Ik heb ook 7 jaar de pil geslikt en ik heb eigenlijk maar 1 maand hoeven te ontpillen. Niet veel kwaaltjes gehad dus.
meiden je merkt idd wel dat het heel erg verschikt per persoon ik ben nu bijna aan het einde van ronde 4 en misschien nu wel zwanger geen idee. vind het wel leuk om te lezen dat wel allemaal dezelfde pil hebben geslikt en kijken hoelang het bij die duurt en of de ander ontpilt, etc gefeliciteerd voor de meiden die zwanger zijn en succes voor de meiden die nog lekker bezig zijn liefs roos
Hallo Allemaal, Ik ben net een maand gestopt met de pil. Ben benieuwd hoe het mij zal gaan dan. Ik heb al een lieve dochter en daar moest ik bijna een jaar van ontpillen. Maar die slikte ik al 11jaar. Hopelijk zal dit keer sneller gaan. Ik zal voor jullie duimen doen jullie dat dan ook voor mij? Liefs, Patricia
Ik ben eind februari met deze pil gestopt, ben maar 1 maand aan het ontpillen geweest. Mijn duivels kwamen netjes elke maand maar niet meer om de 28 dagen. Ik heb hem 10 jaar geslikt en ben nog steeds niet zwanger.
Hi hallo, Yep, ook ik heb die pil zo`n 12 jaar geslikt. Ik ben begin Juni gestopt met de pil en zit nu ook in ronde 4. Woensdag is het weer zover, dan zou ik ongi moeten worden.. Hopen dat dat niet zo is, zou een leuk verjaardagskado zijn, .. a.s. vrijdag namelijk jarig.. Grtz. Lin
ik ben nu een jaar gestopt met de pil. en werd na het stoppen 8 maanden niet ongesteld inmiddels zitten we in de mmm. en ben ik wel al ongie geweest met behulp van pillen. maar of het door het stoppen met de pil komt?? geen idee. ik krijg geen eisprong dus dat wekken ze nu op door middel van hormonen. dus of het komt dat ik niet ongie werd doordat of door ook nog ontpillne geen idee. ik slikte de pil 10 jaar.