innesteling??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tweede poppie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo
    Ik had even een vraagje ik heb nu al 3 dgen last van een beetje bloedverlies (moest nog niet ongi worden) nu zat er gister oud bloed bij en vandaag is het helder rood maar nie zoveel als normaal, heb wel pijn in mijn onderbuik,, kan dit een innesteling zijn?? , en kan ik nu een zwangerschapstst doen?

gr liefs

2. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hallo,
    Innesteling is ongeveer 5 a 10 dagen na bevruchting. BIj iedereen is het weer anders
    Dan moet je ook weten wanneer je vruchtbaar was, dit weet je ongeveer aan de hand van je cyclus.

En nee testen zou geen nut hebben, want hormonen beginnen zich pas te verdubbelen na innesteling als ik het goed heb.

Succes

3. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi poppie,hier precies hetzelfde moet pas overmorgen ongi wordenb maar het begon met 2 dagen oud bruin en nu helder bloed.Lang niet zoveel als bij menstruatie maar wel een tampon nodig.Ik heb dit bij mijn eertste dochter ook gehad maar dat is alweer ziolang geleden...

4. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanks, dan wacht ik even rustig af. ik heb al een kleine maar wist in die tijd niet dat ik zwnger was,, dus weet eigenlijk helemaal niks over innestelingsbloed gr

5. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    lastig he lin! mijn kleine meid is nu 8maanden maar weet geen eens meer hoe ik e achter kwam dt ik zwanger was laat staan dat ik een innesteling opgemerkt heb ik be 1 1/2 week geleden ongesteld geweest maar mijne is zo onregelmatig dat ik nergens meer gek van op kijk (ik hoop voor je dat het raak is) liefs

6. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    hoi ik had 12 sept en 13e een pos ov test. mijn temp ging niet omhoog en nu op de evt innesteldag is mijn temp ineens heel erg afwijkend van altijd. normaal 37.0 37.2 en nu 37.8!
    ik ben niet ziek en voel me prima maar kan dit dan ook komen door een innesteling? of zou het een hele late eisprong zijn?? wie heeft een idee?

Deel Deze Pagina