zou ik zwanger kunnen zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door vondebs, 16 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    hallo iedereen. Ik vraag me echt af of ik zwanger zou kunnen zijn maar ik denk dat het nog te vroeg is voor een test. Ik ben voor de eerste maand gestopt met men pil. 20 september had ik de eerste dag van mijn maandstonden en 24 september was de laatste dag. Mijn vruchtbaarste dag en ovulatie was op 3 en 4 oktober. Ik heb toen ook gemeenschap gehad. Nu heb ik sinds een 3 / 4 tal dagen enorm pijnlijke en gevoelige borsten. Ze wegen enorm zwaar ( zo voelt het toch). gisteren toen ik naar het toilet ging had ik bij het vegen 2 grote (slijmerige) proppen met daarin een bruin roze kleur. Ik ben ook al een paar dagen misselijk en heb geen trek in eten. De geur alleen al maakt me misselijk. Ik maakte me eerst niet al te veel zorgen doordat ik met een verkoudheid zit en dacht dat het daarvan kwam. Maar na die afscheiding van gisteren begon ik natuurlijk verder te denken. Zijn dit misschien de eerste tekenen? ik slaap ook enorm veel. wel 10 uur per nacht. Normaal moet ik maandag ongesteld worden. Maar ik weet niet of ik regelmatig ben aangezien dit de eerste maal is dat ik gestopt ben met de pil. wanneer zou ik kunnen testen?Graag jullie reacties Alvast bedankt

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Ja je kunt zeker zwanger zijn.

Bij een cyclus van 28 dagen kun je zondag testen. :)

Bovenaan het forum staat een calculator. Daarmee kun je ook berekenen.

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Je kan zwanger zijn, het kan ook zijn dat door het stoppen met de pil er van alles met je lijf gebeurd. Je kan het beste testen vanaf 14 dagen na je ovulatie.
    Succes

4. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    ok in ieder geval bedankt voor de reactie. ik heb normaal een cyclus van 28 dagen. Maar zijn het dan echte zwangerschapssymptonen die ik heb?

5. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Het kunnen zwangerschapssymptomen zijn maar ook symptomen van "ontpillen". Een cyclus van 28 dagen is normaal met de pil dus nog erg onzeker wat je cyclus nu is. Ikzelf had de laatste keer dat ik zwanger was elke maand symptomen van een zwangerschap maar helaas werd ik meestall rond dag 40 ongesteld. Juist de maand dat het raak was dacht ik, ik moet ongesteld worden. Ik had pijn in mijn buik maar het kwam niet, later bleek ik zwanger.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Ja dat is wel waar. Eigenlijk zijn de "echte" zwangerschapssymptomen pas met 5 a 6 weken in de zwangerschap te onderscheiden. Daarvoor kan het echt van alles zijn.

Psychisch
    Ontpillen
    Et cetera

Deel Deze Pagina