innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jetvg, 7 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik heb vooral de eerste maanden dat we bezig waren het gevoel van: 'dit heb ik nooit'. Elke maand weer nieuwe kwaaltjes en rare gevoelens in mijn lijf... en geen een keer was ik zwanger dus het zegt helaas niks meiden...
    Je kunt je pas echt zwanger voelen als je een posi test hebt, dan weet je zeker dat het daardoor is... :)
    Succes!

2. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop natuurlijk dat het echte vroege kwaaltjes zijn :p maar ben me er wel heel erg van bewust dat het gewoon te maken kan hebben met "het ermee bezig zijn".

3. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt er op dat ik erg vroeg ongi ga worden, heb wat hele lichte rose afscheiding en heb een soort van vage buikpijn :(

4. Alita

Alita Niet meer actief

aah druppel dat zou jammer zijn he!!!

5. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zou jammer zijn, maar ja is pas ronde 1 dus zou wel heel bijzonder zijn al het in 1 keer raak is.

Het gekke ervan is alleen dat het nu wel erg vroeg komt zit nu op dag 22 en mijn kortste cyclus is 24 dagen dus wel erg vroeg dan deze keer, zit nu op 9 DPO.
    En norrmaal heb ik pas buikpijn als het echt loopt zeg maar, en heb ik van te voren geen rose of bruin verlies maar gewoon in 1 keer de volle mep.

6. Alita

Alita Niet meer actief

ja het lichaam kan raar doen!!!
    Zo ga je weer denken, wat als? Je ziet het wel of het goed doorzet of niet, niet? wat kun je anders....

7. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad we wachten het rustig af...
    Ben wel blij dat ik nog geen testjes in huis heb gehaald!

8. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog altijd heb ik wat buikpijn, maar buiten dat beetje rose afscheiding dat ik gisteren ontdekte is er niks meer gekomen :(

9. Alita

Alita Niet meer actief

nou druppel het klinkt goed!!!! mischien een innesteling?

10. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het echt niet, ik ga er nog maar even vanuit dat ik toch ongi ga worden...kan het alleen maar mevallen.

Weet je wat ik ook heb en dat is echt behoorlijk irritant....ken je het gevoel zenuwen op een spier te hebben...dus dat er een spier klopt of trilt?
    Dat heb ik steeds onder in mijn buik.

11. Alita

Alita Niet meer actief

mmm naar mijn mening is dit niet perse een kwaaltje maar wie ben ik?!

Ja ga er maar vanuit dat de ongi aankomt bescherm jezself maar is het beste!!!
    Ga voor je duimen!!!! spannend!!

12. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je!

Als ik niet ongi wordt gaan we zondag testen dan zijn we tenminste allebei thuis!

13. Alita

Alita Niet meer actief

spannend laat iets weten dan!!!;)

Deel Deze Pagina