innesteling??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jojogirl88, 9 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Hallo,
    Als ik mijn banner mag vertrouwen dan zou ik vandaag een innesteling moeten gehad hebben (eigenlijk klopt de banner tot nu toe wel) het gekke aan heel het verhaal is dat ik nu effectief vandaag wat bloed verloren heb, niet echt rood bloed eerder licht van kleur.
    Nu was mijn vraag of dit ook kon doordat we gisteren gevreeën hebben?
    Hoop natuurlijk dat dit effectief een innesteling is en dat we volgende week op vakantie een positieve test in onze handen hebben!
    Als dit echt een innesteling is heb je dan nog veel kans dat het mis gaat?
    Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op:)
    Groetjes Joke

2. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Niemand die mij wat wijzer kan maken:)

3. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet, ik ben ook benieuwd!

4. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Het is hier blijkbaar heel stil op het forum:p
    Iedereen zal aan het eten zijn:D
    Mischien weten we straks wel meer!

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik heb dit 2 maanden geleden ook gehad rond de innesteldag. Helaas een negatieve test. Afgelopen maand heb ik het niet gehad rond de innesteldag en wederom een negatieve test. Dus denk niet dat het echt iets betekend. Hoewel ik het natuurlijk wel van harte voor je hoop. Het zou natuurlijk ook kunnen dat er door het vrijen een vaatje is geraakt, waardoor je nu een beetje bloedverliest.

Ik duim voor je dat het een voorteken is, succes met wachten tot je NOD!

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik had dit ook
    5 dagen na mijn ei, 8 dagen voor ongi
    3 dagen rozeverlies
    sindsdien ook kwaaltjes
    maar de zwangerschapstesten blijven negatief maar krijg ook geen ongi

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik heb weleens ergens gelezen dat een ionnesteling ook een kleine bloeding kan geven. Ik weet het ook niet precies, nog even blijven duimen dus!

8. Atlantis

Atlantis Actief lid

6 feb 2006
    134
    0
    0
    Een eisprong kan ook een (lichte) bloeding geven. En het kan ook heel goed door de gemeenschap zijn veroorzaakt. En na een innesteling is er nog steeds een best grote kan sop een miskraam. Volgens mij kun je je pas redelijk zeker gaan voelen als er op een echo hartactiviteit is vastgesteld.

Allemaal een beetje negatief, maar wel reëel denk ik. Hopelijk was het bij jou wel degelijk een innesteling en ben je (snel) zwanger!

9. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Atlantis: Ik versta wel wat je bedoelt hoor en langs de ene kant is het wel goed dat iemand mij weer eens met mijn beide voeten op de grond zet maar langs de andere kant koester ik toch een klein beetje hoop:)

@Knuffel: Ja we mogen toch ook een beetje positief denken he! Heb een heel mooi boek ivm bevruchting en zwangerschap en daar staat ook in dat een innesteling een kleine bloeding kan veroorzaken, dus ik ben er nog redelijk gerust in. We zien wel!

@mamavanbo: Ben je dan nu overtijd? Mischien toch nog geen regelmatige cyclus? Zou je eens niet beter naar de huisarts gaan voor verder onderzoek? Laat eens iets horen he!

@Amigo1985: Bedankt hoor! Ik hoop het voor jou ook dat je snel een dik positieve test mag hebben! Zullen volgende week wel zien hoe het afloopt..

10. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    normaal ben ik altijd wel regelmatig
    en ben nu dus 5 dagen overtijd.
    ik ga een van de dagen naar de dokter ja

Deel Deze Pagina